کد خبر : 216373
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1402 - 9:23
دیدگاه‌ها برای کارشناسان ناامید از تأیید ETF اتریوم! رالی صعودی قیمت ETH متوقف می‌شود؟ بسته هستند

کارشناسان ناامید از تأیید ETF اتریوم! رالی صعودی قیمت ETH متوقف می‌شود؟

کارشناسان ناامید از تأیید ETF اتریوم! رالی صعودی قیمت ETH متوقف می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه هفته گذشته، اتریوم تلاش کرد تا از سطح ۴۰۰۰ دلار فراتر رود، اما در این مرحله با فشار فروش مواجه شد و تا حدی کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم (ETH) همچنان در حال نوسان در محدوده سطح ۴ هزار دلاری است. در حال حاضر، همه نگاه‌ها به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هفته گذشته، اتریوم تلاش کرد تا از سطح ۴۰۰۰ دلار فراتر رود، اما در این مرحله با فشار فروش مواجه شد و تا حدی کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم (ETH) همچنان در حال نوسان در محدوده سطح ۴ هزار دلاری است.

در حال حاضر، همه نگاه‌ها به به‌روزرسانی دنکن (Dencun) اتریوم دوخته شده که قرار است طی هفته جاری در شبکه اصلی اجرا شود. از طرفی، به نظر می‌رسد که خوش‌بینی در مورد تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم، با گذشت زمان رو به کاهش است.

طبق گزارش النور ترت (Eleanor Terret)، روزنامه‌نگار فاکس بیزینس، جلسات اخیر بررسی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم عمدتاً یک طرفه بوده و صادرکنندگان و متولیان، نمایندگان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را برای تسریع روند تحت فشار قرار داده‌اند.

با این حال، به نظر می‌رسد که نمایندگان SEC، مانند جلسات بررسی صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، پاسخگو نبوده‌اند. ترت اضافه کرد که گری گنسلر، رئیس SEC، فکر می‌کند که با تأیید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، خواسته‌های حوزه کریپتو را برآورده کرده است.

علاوه بر این، سیاستمداران برجسته ضد کریپتو مانند سناتور الیزابت وارن از تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای تأیید صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین ناراضی هستند و با تایید ETF اسپات اتریوم مخالفت می‌کنند.

اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر بلومبرگ نیز خاطرنشان کرد که نمایندگان SEC ایالات متحده هیچ بازخوردی به متقاضیان صندوق‌های ETF اتریوم ارائه نکرده‌اند. از طرفی، همبستگی بین معاملات اسپات و آتی اتریوم، به اندازه بیت‌ کوین قوی نیست که این موضوع نیز به نوبه خود احتمال تأیید این محصول را کاهش می‌دهد.

با وجود همه این موارد، تحلیلگران نسبت به ادامه روند صعودی اتریوم خوش‌بین هستند. آن‌ها معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال با رشدی ۲۵ درصدی می‌تواند به ۵ هزار دلار برسد. با این حال، باید دید که شرایط پس از به‌روز‌رسانی دنکن چگونه پیش خواهد رفت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کارشناسان ناامید از تأیید ETF اتریوم! رالی صعودی قیمت ETH متوقف می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.