کد خبر : 191563
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 12:41

کاردانو طبق تحلیل‌ها پیش می‌‎رود

کاردانو طبق تحلیل‌ها پیش می‌‎رود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه قیمت کاردانو (ADA)، ارز دیجیتال بومی شبکه کاردانو، با غلبه بر الگوی تکنیکال مثلث نامتقارن (asymmetrical triangle) و عبور از آن، به ۱٫۲ دلار رسید. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم TradingView، کاردانو در آخرین روزهای ماه مارس وارد این مثلث شده و در ۱۴ روز گذشته در داخل آن

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قیمت کاردانو (ADA)، ارز دیجیتال بومی شبکه کاردانو، با غلبه بر الگوی تکنیکال مثلث نامتقارن (asymmetrical triangle) و عبور از آن، به ۱٫۲ دلار رسید. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم TradingView، کاردانو در آخرین روزهای ماه مارس وارد این مثلث شده و در ۱۴ روز گذشته در داخل آن تثبیت شده بود.
ثبت قیمت ۱٫۲ دلار، نقطه عطف جدیدی برای کاردانو است که پس از سه تلاش ناموفق برای غلبه بر این مقاومت و رسیدن به ۱٫۲۵ دلار، به دست می‌آید. با این حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که این صعود کاردانو ادامه‌دار نبود و قیمت این رمزارز بلافاصله از ۱٫۲۳ دلار به ۱٫۲۱ دلار بازگشت. با این وجود، در بازه زمانی ۲۴ ساعته، کاردانو همچنان یک رشد تقریبا ۴ درصدی را نشان می‌دهد.
همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، انتظار می‌رود که با راه‌اندازی راه‌حل‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز بیشتر بر بستر بلاکچین کاردانو طی چند ماه آینده، میلیون‌ها دلار سرمایه به این شبکه سرازیر شود و همچنان شاهد رشد قیمت ارز دیجیتال ADA باشیم.

نوشته کاردانو طبق تحلیل‌ها پیش می‌‎رود اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.