کد خبر : 189754
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 - 6:38

کاردانو رپر معروف را جذب کرد!

کاردانو رپر معروف را جذب کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اسنوپ داگ، رپر معروف آمریکایی، گام دیگری در جهت سرمایه‌گذاری در دنیای رمزارزها برداشته، اما این خواننده این بار کاردانو را انتخاب کرده است. به گزارش وبسایت بیت‌کوینیست، اسنوپ داگ که از سال گذشته، فعالیت‌های خود را در فضای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) آغاز کرده، به دلیل حمایت‌های بی‌وقفه و کلکسیون‌های

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسنوپ داگ، رپر معروف آمریکایی، گام دیگری در جهت سرمایه‌گذاری در دنیای رمزارزها برداشته، اما این خواننده این بار کاردانو را انتخاب کرده است.

به گزارش وبسایت بیت‌کوینیست، اسنوپ داگ که از سال گذشته، فعالیت‌های خود را در فضای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) آغاز کرده، به دلیل حمایت‌های بی‌وقفه و کلکسیون‌های میلیون دلاری خود که بیشتر آنها در شبکه اتریوم مستقر هستند، به نامی شناخته شده در این صنعت تبدیل شده است. حال، این رپر برای جدیدترین کلکسیون NFT خود، توجه خود را به کاردانو معطوف کرده است.

پس از راه‌اندازی قابلیت قراردادهای هوشمند در سال گذشته، کاردانو به یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل شده است. به حدی که، اکنون افراد مشهور زیادی مانند اسنوپ داگ می‌خواهند که کلکسیون NFT خود را در این بلاکچین راه‌اندازی کنند.

این همکاری توسط چارلز هاسکینسون، خالق و بنیانگذار کاردانو تأیید شده است. خود اسنوپ داگ نیز با استفاده هشتگ #Cardano در رسانه‌های اجتماعی، این پروژه را تأیید کرده است.

این کلکسیون NFT که با نام Claymations از آن یاد می‌شود، قرار است روز سه‌شنبه، پنجم آوریل عرضه شود.

رشد دیفای و NFTها در شبکه کاردانو!

بخش دیفای و صنعت توکن‌های NFT در شبکه کاردانو همچنان در حال رشد است. فقط در سال میلادی جاری، ارزش کل دارایی‌های قفل شده در این شبکه بیش از ۲۵ هزار درصد رشد کرده و به ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این، اخیراً این شبکه چهار میلیونی شدن دارایی‌های بومی صادر شده و مستقر در شبکه کاردانو را جشن گرفت، رقمی که حتی چارلز هاسکینسون اعتراف کرد فراتر از پیش‌بینی‌های او بوده است.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که کاردانو در مسیر خوبی برای رشد در فضای دیفای قرار دارد.

در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در محدوده قیمتی ۱٫۱۸ دلار معامله می‌شود که حدود ۵ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

کاردانو رپر معروف را جذب کرد!
نمودار کندل یک ساعته قیمت کاردانو.

نوشته کاردانو رپر معروف را جذب کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.