کد خبر : 192947
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 6:17

کاردانو در دانشگاه زوریخ چه می‌کند؟

کاردانو در دانشگاه زوریخ چه می‌کند؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه بنیاد کاردانو با هدف انجام تحقیقات بیشتر و بررسی توسعه آموزش بلاکچین، یک همکاری سه ساله را با مرکز بلاکچین دانشگاه زوریخ (در سوئیس) آغاز کرده است.طی این همکاری، این بنیاد با گروه فناوری‌های بلاکچین و دفتر کل توزیع‌شده دانشگاه زوریخ، موضوعاتی همچون اثربخشی پروتکل‌های اجماع و تجزیه و تحلیل

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بنیاد کاردانو با هدف انجام تحقیقات بیشتر و بررسی توسعه آموزش بلاکچین، یک همکاری سه ساله را با مرکز بلاکچین دانشگاه زوریخ (در سوئیس) آغاز کرده است.
طی این همکاری، این بنیاد با گروه فناوری‌های بلاکچین و دفتر کل توزیع‌شده دانشگاه زوریخ، موضوعاتی همچون اثربخشی پروتکل‌های اجماع و تجزیه و تحلیل بردارهای حمله به پروتکل Ouroboros کاردانو و موارد دیگر، را بررسی خواهند کرد.
به گفته فردریک گرگارد، مدیرعامل بنیاد کاردانو، این همکاری به این بنیاد اجازه می‌دهد تا همزمان با توسعه خود شبکه کاردانو، دانش دانشگاهی در مورد پلتفرم کاردانو و در نتیجه، پذیرش این شبکه را هم گسترش دهد.
در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که مؤسسات بیشتری به دنبال استفاده از پلتفرم کاردانو هستند. در این میان، حجم معاملات بزرگ کاردانو (ADA) با ارزش بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار هم در ماه مارس سال ۲۰۲۲، حدود ۵۱ برابر بیشتر شده است.

نوشته کاردانو در دانشگاه زوریخ چه می‌کند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.