کد خبر : 122570
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 12:11

کاردانو به آفریقا می‌رود!

کاردانو به آفریقا می‌رود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه چارلز هاسکینسون، مدیرعامل شرکت IOHK و خالق کاردانو، از برنامه‌های این تیم برای بهبود پذیرش دیفای در قاره آفریقا خبر داد. او اعلام کرد که سال ۲۰۲۲ مملو از فعالیت‌های جذاب برای این شبکه خواهد بود. هاسکینسون در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرده که امیدوار است با ساختن یک پلتفرم مالی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل شرکت IOHK و خالق کاردانو، از برنامه‌های این تیم برای بهبود پذیرش دیفای در قاره آفریقا خبر داد. او اعلام کرد که سال ۲۰۲۲ مملو از فعالیت‌های جذاب برای این شبکه خواهد بود.

هاسکینسون در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرده که امیدوار است با ساختن یک پلتفرم مالی جدید، قاره آفریقا را با شگفتی‌های دنیای دیفای آشنا کند. وی معتقد است که ارائه چنین خدماتی در بازارهای آفریقا، می‎‎تواند به دور زدن و کنار گذاشتن بانک‌های استثمارگر و غیراستاندارد این قاره، بسیار کمک کند.

هاسکینسون گفت:

هدف من برای نیمه دوم سال ۲۰۲۲ این است که بفهمم چگونه می‌توان همه قطعات را کنار هم قرار داد تا یک تراکنش مالی خرد به صورت یکپارچه در کاردانو انجام شود.

هاسکینسون گفت که این شبکه امیدوار است بتواند خدمات خود را به آفریقا که جوان‌ترین قاره از لحاظ جمعیتی است، گسترش دهد. هاسکینسون همچنین خاطرنشان کرد که آفریقا بیشترین تعداد کارآفرینان را در جهان دارد و از فرصت‌های نوآورانه‌ حمایت می‌کند.

او ابراز امیدواری کرد که از طریق طرح‌های نوآورانه مبتنی بر بلاکچین مانند این، می‌توان شکاف بین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه را پر کرد.

شبکه کاردانو با آفریقا غریبه نیست. همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شده بود، این تیم همکاری‌هایی را با کشورهای اتیوپی و تانزانیا، با هدف ارائه خدماتی همچون هویت دیجیتالی مبتنی بر بلاکچین، یکپارچه‌سازی دیجیتال و تحریک رشد اقتصادی این کشورها، آغاز کرده است.

هاسکینسون در ادامه صحبت‌های خود به رشد صنعت کریپتو، رونق گرفتن توکن‌های NFT و همچنین، تبدیل شدن بخش دیفای به یک صنعت صد میلیارد دلاری، اشاره کرد.

نوشته کاردانو به آفریقا می‌رود! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.