کد خبر : 125442
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 8:30

کاردانو، توسعه یافته‌ترین پروژه ارز دیجیتال!

کاردانو، توسعه یافته‌ترین پروژه ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط پلتفرم‌های تحلیلی کریپتورنک (CryptoRank) و سنتیمنت (Santiment)، کاردانو با بیش از ۱۴۰ هزار رویداد، توسعه‌یافته‌ترین پروژه ارز دیجیتال در گیت‌هاب (GitHub) در سال ۲۰۲۱ بوده است. در این رتبه‌بندی، کوساما و پولکادات نیز با تعداد رویدادهای تقریباً مشابه در طول یک گذشته سال، به ترتیب در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط پلتفرم‌های تحلیلی کریپتورنک (CryptoRank) و سنتیمنت (Santiment)، کاردانو با بیش از ۱۴۰ هزار رویداد، توسعه‌یافته‌ترین پروژه ارز دیجیتال در گیت‌هاب (GitHub) در سال ۲۰۲۱ بوده است.

در این رتبه‌بندی، کوساما و پولکادات نیز با تعداد رویدادهای تقریباً مشابه در طول یک گذشته سال، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

جالب است بدانید که کاردانو از لحاظ فعالیت توسعه‌ای، اتریوم را با اختلاف زیادی شکست داده و اتریوم در جایگاه چهارم این جدول قرار گرفته است.

سنتیمنت یک رویداد گیت‌هاب را به‌ صورت ایجاد یک مسئله، ایجاد یک درخواست pull، اظهارنظر در مورد یک مسئله یا درخواست pull، یا فورک کردن/ تماشای مخزن کد و موارد دیگر، تعریف می‌کند.

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در ویدیوی هفته گذشته خود اعلام کرده بود که تقریباً ۱۲۷ پروژه در حال توسعه بر بستر بلاکچین کاردانو هستند. علاوه بر این، هاسکینسون انتظار دارد که به لطف محبوبیت روزافزون توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFTها، تعداد کاربران ارز دیجیتال ADA نیز از ۲ میلیون کاربر فعلی، ده برابر شود.

پیشرفت فناوری کاردانو پس از فورک آلونزو در حال افزایش بوده و این بلاکچین در حال حاضر جذابیت قابل‌توجهی در میان توسعه‌دهندگان پیدا کرده است.

یکی از کارهای قابل‌توجه این بلاکچین، ارتقای لایه دوم هایدرا (Hydra) است که تراکنش‌های خارج از زنجیره را بدون پارتیشن‌بندی خود دفترکل، به استخرهای استیکینگ هدایت می‌کند. از نظر تئوری، صدها «گره یا نود هایدرا» که هر کدام صدها تراکنش را پردازش می‌کنند، می‌توانند مقیاس‌پذیری شبکه را افزایش دهند.

یکی دیگر از کارهای قابل‌توجه کاردانو، مکانیسم جدید تأمین مالی فین‌تک است که تحت عنوان عرضه اولیه استخر استیک (ISPO) شناخته می‌شود و مختص بلاکچین کاردانو است. در این عرضه اولیه، علاقه‌مندان به دنیای بلاکچین ارزهای دیجیتال خود را در یک پروتکل به اشتراک می‌گذارند و توکن‌های پروژه جدیدی را که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. یکی از پروژه‌هایی که ISPO برگزار کرد، Genius Yield بود که ارزش رمزارزهای استیک‌شده در استخرهای ISPO آن، در عرض ۲۴ ساعت از ۱۱۸ میلیون دلار فراتر رفت.

نوشته کاردانو، توسعه یافته‌ترین پروژه ارز دیجیتال! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.