کد خبر : 98107
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1400 - 10:40

چین ثابت کرد بیت کوین توقف‌ناپذیر است!

چین ثابت کرد بیت کوین توقف‌ناپذیر است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه سرکوب فعالیت‌های ماینینگ بیت کوین (BTC) در چین همچنان پاسخ‌های مصمم و قاطعی را از سوی فعالان حوزه ارزهای دیجیتال دریافت می‌کند. در همین راستا، نیک اسپانوس (Nick Spanos)، بنیانگذار بیت‌ کوین سنتر نیویورک ‌سیتی (Bitcoin Center NYC)، اولین صرافی فیزیکی بیت کوین در جهان و هم‌‌بنیانگذار پروتکل زپ (Zap Procotol)،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرکوب فعالیت‌های ماینینگ بیت کوین (BTC) در چین همچنان پاسخ‌های مصمم و قاطعی را از سوی فعالان حوزه ارزهای دیجیتال دریافت می‌کند.

در همین راستا، نیک اسپانوس (Nick Spanos)، بنیانگذار بیت‌ کوین سنتر نیویورک ‌سیتی (Bitcoin Center NYC)، اولین صرافی فیزیکی بیت کوین در جهان و هم‌‌بنیانگذار پروتکل زپ (Zap Procotol)، می‌گوید:

در صورتی که دومین اقتصاد بزرگ جهان نیز نتواند از ارزش بیت کوین کم کند، این سرکوب‌ها فقط ثابت می‌کند که بیت کوین یک ماشین توقف‌ناپذیر است.

اسپانوس با اشاره به کم بودن تعداد ماینرها نسبت به حجم معاملات، اظهار داشت که این سرکوب‌ها می‌توانند با کاهش سختی استخراج، منجر به افزایش سود ماینرها شوند. او توضیح داد:

الگوریتم بیت کوین تقریبا هر دو هفته یک بار تنظیم می‌شود تا اجازه دهد هر ۱۰ دقیقه، یک بلاک از تراکنش‌ها استخراج شود. بنابراین، استخراج بیت کوین هم آسان‌تر و هم سودآورتر می‌شود. این یک دستورالعمل برای جذب بیشتر ماینرها است.

اسپانوس همچنین اعلام کرد ماینرهایی که در حال خروج از مرزهای چین هستند، به دنبال یافتن مکانی در کشورهای همسایه مانند قزاقستان، ایران و روسیه خواهند بود. وی افزود:

به این ترتیب، سایر کشورهای منطقه نیز می‌توانند از این فرصت به وجود آمده، نهایت استفاده را ببرند.

اخیرا، یکی از بزرگترین شرکت‌های ماینینگ که در چین فعالیت می‌کرد، از برنامه‌های خود برای خروج از این کشور و توزیع عملیات استخراج خود در کشورهای امارات متحده عربی، کانادا، ایالات متحده، قزاقستان و ایسلند خبر داد.

در روزهای گذشته، مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل غول هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، نیز اعلام کرده بود که چین با بیرون راندن ماینرهای بیت کوین از مرزهای خود، یک اشتباه تریلیون دلاری مرتکب شده است.

نوشته چین ثابت کرد بیت کوین توقف‌ناپذیر است! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.