کد خبر : 164064
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 11:20

چشم از مانا (دیسنترالند) برندارید!

چشم از مانا (دیسنترالند) برندارید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش تحلیلگران تکنیکال، یک الگوی سقف دوقلو (double top) در نمودار روزانه دیسنترالند (MANA) ظاهر شده است. در تاریخ ۲۰ فوریه، خرس‌ها با ادامه فروش‌های خود، یک شکست قاطع را برای دیسنترالند از خط گردن ۲٫۸ دلاری در این الگو رقم زدند. روز بعد، این ارز دیجیتال حمایت از دست

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش تحلیلگران تکنیکال، یک الگوی سقف دوقلو (double top) در نمودار روزانه دیسنترالند (MANA) ظاهر شده است.

در تاریخ ۲۰ فوریه، خرس‌ها با ادامه فروش‌های خود، یک شکست قاطع را برای دیسنترالند از خط گردن ۲٫۸ دلاری در این الگو رقم زدند. روز بعد، این ارز دیجیتال حمایت از دست رفته را مجدداً آزمایش کرد که با شکست همراه بود. این موضوع نشان می‌دهد که این سطح حمایتی به مقاومت تبدیل شده و فروشندگان به دنبال کاهش قیمت این آلت کوین هستند. با این حال، همه چیز آن‌طور که توسط فروشندگان برنامه‌ریزی شده بود، پیش نرفت؛ چون خریداران بلافاصله رالی نزولی به زیر سطح ۲٫۴۳ دلاری را رد کردند و در نتیجه یک کندل با دم بلند ایجاد شد.

به گزارش سایت کوین گپ، خم شدن انحنای شیب شاخص قدرت نسبی (۴۶) به پایین‌تر از سطح آستانه نشان می‌دهد که خریداران قبل از ورود به قلمرو مثبت، به نفوذ بیشتری نیاز دارند.

در حال حاضر، قیمت MANA بین میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه آن در نوسان است. در صورتی که قیمت دیسنترالند بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه حفظ شود، این ارز دیجیتال روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد.

mana-price-analysis-double-top-pattern
نمودار کندل روزانه قیمت ارز دیجیتال MANA.

در همین راستا، خریداران MANA با افزایش ۱۵ درصدی قیمت این ارز دیجیتال، سعی در آزمایش مجدد سطح مقاومت ۲٫۸ دلاری داشتند. اما موفقیت‌آمیز نبودن این تلاش، گواه آن است که فروشندگان از این سطح به شدت دفاع می‌کنند. برگشت نزولی از این مقاومت، می‌تواند قیمت این آلت کوین را تا سطح حمایتی ۲ دلار کاهش دهد.

با این حال، اگر خریداران قیمت دیسنترالند را به بالای مقاومت ۲٫۸ دلاری برسانند، این ارز دیجیتال فرصت رشد ۲۲ درصدی را خواهند داشت.

  • سطوح مقاومتی پیش روی دیسنترالند: ۲٫۸ دلار و ۳٫۴ دلار.
  • سطوح حمایتی دیسنترالند: ۲٫۴۳ دلار و ۲ دلار.

نوشته چشم از مانا (دیسنترالند) برندارید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.