کد خبر : 97488
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400 - 10:54

چشم آتش، بهانه‌ طرفداران بیت کوین برای حمله به ایلان ماسک!

چشم آتش، بهانه‌ طرفداران بیت کوین برای حمله به ایلان ماسک!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در روزهای گذشته، آتش‌سوزی عجیب یک سکوی نفتی وابسته به شرکت نفتی پمکس (Pemex) در مکزیک، توجه کاربران فضای مجازی سراسر جهان را به خود جلب کرد. این آتش‌سوزی در غرب شبه جزیره یوکاتان مکزیک و به دلیل نشت گاز از یک خط لوله زیر آب ایجاد شده بود. شعله‌های آتش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای گذشته، آتش‌سوزی عجیب یک سکوی نفتی وابسته به شرکت نفتی پمکس (Pemex) در مکزیک، توجه کاربران فضای مجازی سراسر جهان را به خود جلب کرد.

این آتش‌سوزی در غرب شبه جزیره یوکاتان مکزیک و به دلیل نشت گاز از یک خط لوله زیر آب ایجاد شده بود. شعله‌های آتش شبیه گدازه ذوب ‌شده و به رنگ نارنجی روشن از آب زبانه می‌کشید و به دلیل شکل دوار شعله، «چشم آتش» لقب گرفت. به گزارش رویترز، این آتش‌سوزی در حال حاضر مهار شده است.

در پی انتشار این اخبار و وایرال شدن ویدیوی آن در فضای مجازی، برخی از طرفداران شناخته ‌شده بیت کوین، از جمله ویلی وو (Willy Woo)، آنتونی پمپلیانو (Willy Woo) و دن هلد (Dan Held)، با اشاره به خطرات فراوانی که صنعت نفت و گاز در مقایسه با بیت کوین برای محیط زیست دارد، ایلان ماسک (Elon Musk) را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

ویلی وو با پست کردن مجدد توییت آنتونی پمپلیانو که ویدیویی از این آتش‌سوزی را به اشتراک گذاشته بود، نوشت:

بیت کوین توسط انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک پشتیبانی می‌شود و پترودلار با چشم آتش.

یکی دیگر از طرفداران بیت کوین با بیش از ۱۱ هزار دنبال‌کننده نیز با انتشار ویدیوی شعله‌های آتش که آب اقیانوس را به جوش آورده بود و تگ کردن ایلان ماسک، خطاب به او گفت اگر جرات دارد دوباره در مورد مضرات بیت کوین برای محیط زیست بگوید.

اوایل سال جاری میلادی، ایلان ماسک به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی، پذیرش پرداخت‌ها در قالب بیت کوین برای خودروهای الکترونیکی تسلا را به حالت تعلیق درآورد و گفت تا زمانی که حداقل ۵۰ درصد از ماینرهای بیت کوین به انرژی‌های سبز و تجدیدپذیر روی نیاورند، این شرکت پذیرش BTC را از سر نخواهد گرفت.

به دنبال ایلان ماسک، چین نیز این رویه را در پیش گرفت و با سرکوب شدید فعالیت ماینرها، منجر به کاهش شدید هش ریت و سختی استخراج در شبکه بیت کوین شد.

با این حال، بر اساس گزارش اخیر شورای استخراج بیت کوین که اوایل هفته جاری توسط مایکل سیلور (Michal Saylor)، مدیر عامل شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicrioStrategy)، منتشر شد، در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از عملیات‌های استخراج بیت کوین با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر انجام می‌شود.

نوشته چشم آتش، بهانه‌ طرفداران بیت کوین برای حمله به ایلان ماسک! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.