کد خبر : 184994
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 9:14

چرا نهنگ‌های اتریوم، شیباهای خود را می‌فروشند؟

چرا نهنگ‌های اتریوم، شیباهای خود را می‌فروشند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم ردیابی WhaleStats، نهنگ‌های اتریوم (ETH) در حال خرید و انباشت فانتوم (FTM)، یکی از رقبای اصلی اتریوم هستند که قیمت آن طی یک ماه گذشته به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. به گزارش پلتفرم WhaleStats، نام ارز دیجیتال فانتوم این هفته در میان ۱۰ توکن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم ردیابی WhaleStats، نهنگ‌های اتریوم (ETH) در حال خرید و انباشت فانتوم (FTM)، یکی از رقبای اصلی اتریوم هستند که قیمت آن طی یک ماه گذشته به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است.

به گزارش پلتفرم WhaleStats، نام ارز دیجیتال فانتوم این هفته در میان ۱۰ توکن برتر خریداری‌شده توسط ۱۰۰ کیف پول برتر شبکه اتریوم به چشم می‌خورد.

به گزارش وبسایت دیلی‌هودل، در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال فانتوم با قیمت ۱٫۳۹ دلار معامله می‌شود که در یک هفته اخیر، بیش از ۷ درصد افزایش قیمت داشته است.

در مقابل، داده‌های پلتفرم WhaleStats همچنین نشان می‌دهند که ۱۰۰ آدرس برتر شبکه اتریوم در حال فروش میم توکن محبوب شیبا اینو (SHIB)، رقیب اصلی دوج کوین (DOGE)، هستند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت SHIB در مقایسه با یک ماه پیش، حدود ۴ درصد کاهش یافته و این ارز دیجیتال در حال حاضر در جایگاه پانزدهم بازار قرار دارد. البته لازم به ذکر است که قیمت شیبا طی یک هفته اخیر، نزدیک به ۹ درصد رشد داشته است.

در همین حال، داده‌های منتشرشده توسط شرکت تحلیلی Santiment نشان می‌دهند که از زمان حمله روسیه به اوکراین، نهنگ‌های بیت کوین (BTC) در حال انباشت این رمزارز هستند. به گزارش این شرکت، از زمان رسمی شدن جنگ روسیه و اوکراین، تعداد آدرس‌های بیت ‌کوین که بین هزار تا ۱۰ هزار BTC دارند، ۸٫۳ درصد افزایش یافته و به ۲،۲۰۳ آدرس رسیده که بالاترین سطح آن در یک سال اخیر است.

چرا نهنگ‌های اتریوم، شیباهای خود را می‌فروشند؟
افزایش انباشت بیت کوین توسط نهنگ‌ها از زمان شروع جنگ روسیه و اوکراین.

در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۴۴،۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

نوشته چرا نهنگ‌های اتریوم، شیباهای خود را می‌فروشند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.