کد خبر : 165566
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 9:45

چرا ممکن است تورچین در این ماه رشد کند؟

چرا ممکن است تورچین در این ماه رشد کند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه سال 2021 برای THORChain (RUNE) سال پرفراز و نشیبی بود، زیرا در ابتدا توانست به قله قیمتی 20.31 دلاری برسد ولی بعد با یک سقوط نسبتاً تند و به خاطر چندین بار حملات هک و کاهش علاقه کاربران به حوزه اقتصاد غیر متمرکز تا کف 4 دلار رسید. به گزارش سایت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سال 2021 برای THORChain (RUNE) سال پرفراز و نشیبی بود، زیرا در ابتدا توانست به قله قیمتی 20.31 دلاری برسد ولی بعد با یک سقوط نسبتاً تند و به خاطر چندین بار حملات هک و کاهش علاقه کاربران به حوزه اقتصاد غیر متمرکز تا کف 4 دلار رسید.

به گزارش سایت کوین تلگراف، داده‌ها نشان داده که ممکن است سرمایه‌گذاران بیشتری به Rune توجه کنند و چندین عامل صعودی می‌تواند روی قیمت این توکن تاثیر بگذارد. از جمله این عوامل می‌توان به همکاری اخیر این پروتکل با اکوسیستم ترا (LUNA) و کازماس (ATOM)، راه اندازی قریب الوقوع شبکه اصلی و برنامه‌های سوددهی جذاب برای ارائه دهندگان نقدینگی اشاره کرد.

Rune upcoming mainnet launch
نمودار قیمت RUNE

همکاری با ترا

یکی از اخباری که جامعه فعالان و سرمایه‌گذاران RUNE را به شدت به وجد آورده، همکاری و ادغام بلاکچین ترا (LUNA) با پروتکل THORChain است. این همکاری باعث می‌شود که این پلتفرم از همه پروژه‌های کازماس محور هم پشتیبانی کند.

همکاری با ترا باعث می‌شود که توکن LUNA و استیبل کوین این پلتفرم یعنی TerraUSD (UST) به اکوسیستم THORChain اضافه شود و گزینه‌های معاملاتی و استیکینگ بیشتری به کاربران بدهد.

THORChain در حال حاضر از شش نوع کیف پول و هشت بلاکچین در صرافی غیر متمرکز میان شبکه THORSwap پشتیبانی می‌کند. این اکوسیستم در نظر دارد در آینده با Haven و Monero نیز همکاری کند.

راه‌اندازی شبکه اصلی

دومین دلیلی که باعث افزایش محبوبیت RUNE شده، احتمالا راه اندازی شبکه اصلی THORChain در آینده نزدیک است. این رویداد از اواخر 2021 مورد انتظار جامعه این اکوسیستم بوده است، زیرا در ابتدا قرار بود در آن زمان راه اندازی شود ولی بنابر چندین دلیل به تعویق افتاد.

تاریخ دقیق راه‌اندازی شبکه اصلی هنوز مشخص نشده ولی اعضای جامعه این اکوسیستم که در پستی و بلندی‌های متعدد THORChain و هک‌های مختلف همراه این شبکه بودند، به شدت منتظر این رویداد هستند.

سودهای جذاب برای جذب سرمایه

سومین دلیلی که باعث جذب کاربران و نقدینگی به THORChain می‌شود، سودهای بالای ارائه شده برای ارائه دهندگان نقدینگی به پروتکل است.

Rune upcoming mainnet launch
لیست سودهای ارائه شده THORChain

برخی از بالاترین سودهای ارائه شده در این پروتکل، سود 55 درصدی برای Binance USD (BUSD) و 30 درصدی برای DAI است. در ضمن واریز LTC هم سود 26 درصدی و دوج کوین (DOGE) هم سود 24 درصدی خواهد داشت.

نوشته چرا ممکن است تورچین در این ماه رشد کند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.