کد خبر : 102454
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 11:01

چرا رابین کش جامع ترین پلتفرم رمز ارز ایرانی است؟

چرا رابین کش جامع ترین پلتفرم رمز ارز ایرانی است؟

زمان مطالعه: 10 دقیقهاین مقاله یک رپورتاژ آگهی است. رمز ارز نیوز مسئولیتی در قبال صحت این محتوا ندارد و این موضوع به عهده کاربر خواهد بود. با توجه به محدودیت‌هایی که صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند، صرافی های ایرانی وظیفه‌ای دوچندان دارند که این نیاز رو به رشد را برآورده سازند.

زمان مطالعه: 10 دقیقهاین مقاله یک رپورتاژ آگهی است. رمز ارز نیوز مسئولیتی در قبال صحت این محتوا ندارد و این موضوع به عهده کاربر خواهد بود.

با توجه به محدودیت‌هایی که صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند، صرافی های ایرانی وظیفه‌ای دوچندان دارند که این نیاز رو به رشد را برآورده سازند. در بین این صرافی‌ها، شرکت آریا تجارت رابین با نام تجاری رابین کش با استفاده از ظرفیت داخلی و نخبگان ایرانی، پلتفرمی کاملاً ایرانی را راه‌اندازی کرده است.

در ادامه به بررسی این پلتفرم می‌پردازیم و با برخی از خصوصیات آن آشنا می شویم.

رابین کش چیست؟

صرافی رابین کش از آن جهت بهترین صرافی دیجیتال ایرانی است که در عین سادگی با شعار جامع ترین پلتفرم رمز ارز ایرانی ، تمامی نیازهای شما در رابطه با ارزهای دیجیتال را مرتفع می سازد.
این صرافی با بیش از چهار سال سابقه، دارای پنج نسخه است که آخرین به‌روزرسانی آن در بهار ۱۴۰۰ اتفاق افتاد.

در نگاه اول، زیبایی و سادگی پلتفرم رابین کش نسبت به سایر صرافی های ایرانی کاملاً مشخص است و با توجه به اینکه توسط نخبگان و مدال‌آوران المپیاد کامپیوتر طراحی و اجرا شده، می‌توان به جرات گفت که در این حوزه پیشگام بوده و خواهد بود.

صرافی رابین کش

رابین کش در بین صرافی های دیجیتال ایرانی کمترین محدودیت واریز و برداشت را دارد. همچنین در مقایسه با سایر صرافی ها دارای کمترین کارمزد است. این کارمزد و محدودیت برداشت با توجه به سطح کاربری شما مشخص می‌شود که البته بر خلاف سایر صرافی‌ها، پیچیدگی آنچنانی ندارد. تنها یک قانون برای تعیین سطح شما وجود دارد و آن چیزی نیست جز میزان حجم معامله کاربر طی ۳۰ روز گذشته. همچنین برای واریز تومان یا ارز دیجیتال هیچ محدودیتی وجود ندارد. جزییات مطالب فوق را در صفحه‌ای به نام کارمزد می‌توانید مشاهده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در رابین کش چگونه است؟

این سؤالی است که قبل از جواب به آن، شما باید به چند سؤال دیگر پاسخ دهید.

سفارش خرید یا فروش ارز دیجیتال شما چگونه است؟ آیا سفارش شما مدت‌دار است؟ یعنی می‌خواهید سفارشی قرار دهید تا هر زمان قیمت بازار به آن عدد رسید، معامله شما انجام شود؟ آیا تمایل دارید سفارش با حد ضرر قرار دهید؟

حجم معامله شما به چه میزان است؟ این میزان کم است یا زیاد؟

آیا خودتان کیف پول دارید یا تمایل دارید از کیف پول رابین کش استفاده کنید؟

آیا تمایل دارید رمز ارز خود را به رمز ارز دیگری تبدیل نمایید؟

رابین کش برای هر گونه سفارش خرید و فروش رمز ارز شما، سه بازار مجزا طراحی کرده است.

بازار بر خط

کلیه ارزهایی که در این بازار معامله می شود، دارای کیف پول رابین کش نیز هست.

هم اکنون بیش از ۱۴ رمز ارز برتر دنیا در این بازار به صورت ۲۴ ساعته قابل معامله است.

نمایی از بازار برخط

برخی از خصوصیات این بازار به شرح ذیل است:

سفارش با بهترین قیمت پیشنهادی: در این نوع سفارش، شما تنها میزان حجم را تعیین می‌کنید و بعد از انجام کلیک، با بهترین قیمت پیشنهادی، معامله شما انجام می‌شود.

سفارش با قیمت مشخص: در این نوع سفارش علاوه بر حجم، شما قیمت مورد نظر خود را مشخص می‌کنید. با توجه به عرضه و تقاضا در این بازار، سفارش شما تکمیل می‌شود یا در قسمت سفارشات شما، با عنوان سفارشات باز، در صف خریداران یا فروشندگان قرار می‌گیرید.

سفارش با حد ضرر: در این نوع سفارش شما حجم را مشخص و بعد از آن دو قیمت ثبت می‌کنید. هنگامی که قیمت آخرین معامله بازار به عدد حد ضرر شما رسید، سیستم سفارشی را با حجم مشخص‌شده و با قیمت دومی که ثبت کرده‌اید، فعال می‌سازد. رابین کش توصیه می‌کند فاصله حد ضرر با قیمت دوم تا حد معقولی زیاد باشد. هرچه این فاصله بیشتر باشد، اطمینان از تکمیل معامله حد ضرر بیشتر خواهد بود.

رابین کش در بازار برخط به گونه‌ای طراحی گردیده که قیمت ارزهای دیجیتال منطبق بر بازارهای جهانی باشد.

این بازار نسبت به سایر صرافی های ایرانی بسیار متفاوت است و به جرات می توان گفت چیزی کمتر از صرافی‌ های معتبر خارجی ندارد، با این تفاوت که ارز تومان را نیز ساپورت می‌کند.

اتصال این بازار به کیف پول رابین کش، خیال شما را از جهت پیچیدگی‌های جا‌به‌جایی و کارمزدهای نقل و انتقال راحت می‌کند. لیست ارزهای دیجیتالی که کیف پول رابین کش ساپورت می‌کند به تفکیک شبکه‌های واریز و برداشت در صفحه‌ای به نام کارمزد قابل مشاهده است.

بازار پایه بیت کوین

با توجه به دغدغه معامله‌گران حرفه‌ای، رابین کش در بازار برخط، قابلیت تبدیل کلیه ارزها به تومان، تتر و حتی به بیت کوین را نیز دارد. یعنی شما به راحتی می‌توانید ارزهای خود را به بیت کوین تبدیل کنید یا بیت کوین خود را به ارزهای دیگر تبدیل نمایید.

بازار اکسپرس

این بازار آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای تبدیل رمز ارزهای شما است. در این بازار شما می‌توانید تنها با چند کلیک با قیمت لحظه‌ای بازار معامله کنید.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات این بازار این است که شما با کمترین کامزد و هزینه، بدون تحمل ریسک نوسانات قیمت، رمزارزهای خود را به یکدیگر تبدیل کنید.

یکی از دغدغه‌های معامله‌گران، هزینه و ریسک تبدیل رمز ارز به رمز ارز است که رابین کش با سیستم اکسپرس این مشکل را حل کرده است.

بازار اکسپرس

در پلتفرم‌های خارجی این قابلیت با نام کانورت وجود دارد اما در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی، هیچ پلتفرمی وجود ندارد که چنین قابلیتی داشته باشد.

رابین کش این نوع معاملات را با انجام یک معامله واسط، در لحظه انجام می‌دهد.

این بازار نیز همچون بازار بر خط، مختص کلیه ارزهای دیجیتالی است که توسط کیف پول رابین کش ساپورت می شود.

در این بازار برای هر ارز دکمه‌ای مستقیم از کیف پول جهت واریز ارز وجود دارد.

طراحی ساده و زیبای این بازار برای کسانی که هیچ تجربه و تخصصی در حوزه رمز ارز ندارند مناسب است.

در این بازار شما با کمترین دانش و کمترین کارمزد، امکان خرید و فروش و تبدیل رمز ارزهای خود را دارید.

بازار مستقیم

اگر شما سفارشات با حجم بالا دارید، در اکثر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی دچار مشکل می‌شوید.

مشکل آنجایی است که با سفارشات نسبتاً با حجم بالا، قیمت در بازار تغییر می‌کند.

بازار مستقیم جایی است که رابین کش برای این نوع سفارشات طراحی کرده است.

در این بازار که رمزارزها توسط خود صرافی قیمت‌گذاری می‌شود، نگرانی بابت تغییرات قیمت به دلیل حجم بالای سفارشات کاربر وجود ندارد.

قیمتی که صرافی در لحظه جهت خرید و فروش پیشنهاد می‌دهد، برای هر حجمی از سفارش معتبر است.

نکته دیگر اینکه در بازار مستقیم بیش از ۳۰ رمز ارز قابلیت معامله دارد. البته به دلیل آنکه برخی از این رمزارزها توسط کیف پول رابین کش ساپورت نمی‌شود، کاربر می‌بایست آدرس کیف پول اختصاصی خود (کیف پولی که خارج از سایت دارد) را جهت واریز رمز ارز معرفی کند.

زمان انجام تکمیل سفارشات شما در بازار مستقیم به دلیل اینکه توسط کارشناسان رابین کش تأیید می‌گردد، با توجه به ساعات اداری و روزهای تعطیل امکان دارد به طور میانگین، حداکثر تا یک ساعت به طول بینجامد.

به طور کلی کاربرد این بازار به دو دلیل عمده است:

یک: سفارشات با حجم نسبتاً بالا

دو: خرید یا فروش رمز ارزهایی که در بازار برخط یا اکسپرس وجود ندارد یا شبکه آن توسط کیف پول رابین کش ساپورت نمی‌گردد.

ساعات پرداخت‌های تومانی در این بازار نیز طبق تسویه سیکل‌های پایا انجام می‌پذیرد.

کیف پول امن و آسان رابین کش

جدای از پیچیدگی کیف پول های ارز دیجیتال، برخی کاربران به طور مداوم در حال معامله هستند. این نیاز با اتصال کیف پول رابین کش به بازارهای آن مرتفع گردیده است.

به طور کلی، نظر کلیه کارشناسان بر این است که آن قسمت از دارایی‌های دیجیتال خود را که برای بلندمدت نگهداری می‌کنید، در کیف پول های سخت افزاری حفظ نمایید.

در فروشگاه رابین کش شما می‌توانید، معتبرترین کیف پول های سخت افزاری را خریداری نمایید.

اما برای کوتاه و میان‌مدت، کیف پول رابین کش مکانی امن برای نگهداری دارایی‌های شما است.

کیف پول رابین کش، علاوه بر طراحی ساده و جذاب، اطلاعات مفیدی از تغییرات دارایی شما در طی زمان می‌دهد.

یکی از خصوصیات کیف پول رابین کش، تتر محافظت شده است.تتر محافظت شده امنیت حریم خصوصی شما را حفظ می‌کند و بیشتر مناسب معامله‌گرانی است که با شرکت و صرافی های خارجی مراودات مالی دارند.

مونرو ارز دیگری است که به زودی توسط کیف پول رابین کش ساپورت می‌شود و به وسیله آن نیز حریم خصوصی شما حفظ خواهد شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که رابین کش گسترده‌ترین پوشش شبکه‌های رمز ارزی را بر بستر شبکه‌های اصلی دارد. البته در اکثر رمز ارزها، به کیف پول خود در بستر بایننس کوین نیز می‌توانید رمز ارز واریز نمایید.

حریم خصوصی و امنیت در کیف پول رابین کش در اولویت است و جهت تکمیل این امنیت، شما می‌توانید ورود دو مرحله ای گوگل (2FA) را فعال نمایید.

شبکه آزمایشی و مسابقه

شبکه آزمایشی رابین کش با دو هدف آشنایی با پلتفرم و همچنین تمرین کاربران برای بازار واقعی طراحی شده است.

برای رسیدن به اهداف فوق، بازار آزمایشی به طور کامل منطبق بر قیمت‌های واقعی است و به دلیل اینکه در این بازار، کارمزد نیز به صورت مجازی محاسبه می‌شود، شما می‌توانید به طور کامل درک درستی از بازار واقعی داشته باشید یا با دوستان خود رقابت کنید.

رابین کش نیز در اطلاعیه‌هایی که از طریق بلاگ با صفحه رسمی خود در رابین کش اعلام می‌کند، تاریخ و قوانین مسابقات خود را اعلام می‌دارد. توصیه می‌شود با توجه به جذابیت این مسابقات، جهت اطلاع از زمان شروع آن، صفحه رابین کش را در اینستاگرام دنبال نمایید.

بلاگ و دانشنامه

بلاگ رابین کش به تازگی راه‌اندازی شده، اما مشخص است که به صورت تخصصی و حرفه‌ای در حال توسعه است. مهم‌ترین نکته در بلاگ، راهنمای جامع و ویدیوهای آموزشی سایت رابین کش است که به طور کامل نحوه استفاده از سایت را توضیح داده است.

همچنین کلیه اطلاعیه‌ها و اخبار رابین کش نیز از این طریق به اطلاع عموم کاربران می‌رسد.

دعوت دوستان

دعوت دوستان رابین کش که در سایت‌های خارجی به نام رفرال شناخته می‌شود، همانند سایر صرافی های دیجیتال ایرانی است.

اما خصوصیتی که رفرال رابین‌ کش را از سایر صرافی‌ها متمایز می‌کند این است که لینک دعوتی که شما به دوستانتان می‌دهید تا ۴۸ ساعت اعتبار دارد. این یعنی اگر کسی با لینک دعوت شما وارد رابین کش شود، تا ۴۸ ساعت بعد آی پی کاربر به عنوان دعوت شده شما محسوب می‌شود و نیاز به وارد کردن هیچ کدی نیست.

شما حداکثر ۱۰ درصد از ۲۰ درصد را می‌توانید به دعوت‌شدگان اختصاص دهید.

نقطه ضعف صرافی رابین کش نداشتن اپلیکیشن موبایل است. البته نسخه وب اپلیکیشن (PWA) این پلتفرم به طور کامل با همه گوشی‌ها سازگار است که با استفاده از add to home screen می‌توانید رابین کش را در کنار سایر اپلیکیشن‌ها مشاهده کنید.

اما در سؤالات متداول سایت این توصیه به کاربران شده که به دلیل پایداری بیشتر و به‌روزرسانی‌های مداوم از نسخه وب استفاده کنید.

رابین کش خود را به طور مداوم به‌روز می‌کند و برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت مشخصی دارد.

بازارچه محلی یکی از جذاب‌ترین نوع بازارها است که به زودی روی این پلتفرم خواهیم دید.

فروشگاه و خیریه رابین کش نیز به زودی افتتاح می‌شود تا هموطنان عزیز از آن بهره‌مند شوند.

رابین کش برای معامله‌گران حرفه‌ای مناسب است اما در عین حال با طراحی ساده، برای کاربرانی که در حال ورود به بازار ارزهای دیجیتال هستند و آشنایی اندکی با این بازار دارند نیز مناسب است.

رابین با تیمی متشکل از نخبگان کشور در عالی‌ترین سطح ممکن از دانش فنی است و با محصولاتی که طبق نقشه راه ترسیم‌شده وجود دارد، به کاربران خود این امکان را می‌دهد که گام‌به‌گام با پیشرفت و توسعه این صنعت در عالی‌ترین حالت ممکن نیازهای خود را مرتفع سازند.

نوشته چرا رابین کش جامع ترین پلتفرم رمز ارز ایرانی است؟ اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.