کد خبر : 167987
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 8:54

چرا بیت کوین دوباره ریخت؟

چرا بیت کوین دوباره ریخت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه به دنبال ریزش سنگین بیت کوین از محدوده 45 هزار دلار تا محدوده 39 هزار دلار، بسیاری از معامله‌گران مجبور به بستن معاملات خرید خود شدند! به نظر می‌رسد که سایه جنگ روسیه و اوکراین بر بازار‌های مالی، تمامی ندارد! به گزارش سایت کوین تلگراف، داده‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال ریزش سنگین بیت کوین از محدوده 45 هزار دلار تا محدوده 39 هزار دلار، بسیاری از معامله‌گران مجبور به بستن معاملات خرید خود شدند!

به نظر می‌رسد که سایه جنگ روسیه و اوکراین بر بازار‌های مالی، تمامی ندارد!

به گزارش سایت کوین تلگراف، داده‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) و تریدینگ ویو (TradingView) نشان می‌دهد که در تاریخ 4 مارس، موجی عظیم از عرضه باعث شد تا بیت کوین محدوده حمایتی 41 هزار دلار را از دست بدهد.

تحلیل‌گران عقیده دارند که بازار‌های مالی احتمالا وضعیت بدی را تجربه کنند زیرا مردم جهان با موجی از بی‌اعتمادی اقتصادی مواجه هستند!

طبق نظر تحلیل‌گران بازار، محدوده 43100 برای بیت کوین بسیار مهم بود که از دست رفت! در بیشتر مواقع وقتی بیت کوین این سطح را از دست می‌دهد تا 38 هزار دلار یا حتی پایین‌تر هم ریزش می‌کند!

طبق نظر تحلیل‌گران و براساس اندیکاتور MA می‌توان گفت که MA50 یا همان Moving Average برای بیت کوین بسیار مهم است.

مووینگ اوریج 50 هم اکنون و در تایم فریم روزانه به عنوان سطح حمایتی عمل می‌کند و از دست رفتن آن می‌تواند باعث ریزش سنگین بیت کوین شود. در عکس زیر می‌توانید وضعیت قیمتی بیت کوین و مووینگ اوریج 50 را مشاهده کنید.btc-drop-up-to-39-thousand-dollars

همچنین طبق نظر میشائل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) تحلیل‌گر بازار‌های مالی، بیت کوین می‌تواند به روند صعودی خود برگردد ولی قبل از آن محدوده‌های مقاومتی مهمی را پیش رو دارد که باید بشکند.

ون دی پوپ اعتقاد دارد که محدوده 43500 می‌تواند به عنوان مقاومت بالقوه عمل کند. باید دید که بیت کوین به کدام سمت حرکت خواهد کرد ولی در حال حاضر نمی‌توان به این بازار خوشبین بود!

نوشته چرا بیت کوین دوباره ریخت؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.