کد خبر : 185079
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 11:30

چرا اتریوم هنوز بهترین آلت کوین بازار است؟

چرا اتریوم هنوز بهترین آلت کوین بازار است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه اتریوم (ETH) قدیمی‌ترین آلت کوین بازار رمزارزها است که مدت زیادی است که رتبه دوم کوین برتر بازار رمزارزها را نصیب خود کرده است و آن را به کسی نمی‌دهد! سوال اینجاست که چرا با وجود عملکرد بد اکوسیستم و شبکه اتریوم در طی سال گذشته و حتی امسال، این رمزارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم (ETH) قدیمی‌ترین آلت کوین بازار رمزارزها است که مدت زیادی است که رتبه دوم کوین برتر بازار رمزارزها را نصیب خود کرده است و آن را به کسی نمی‌دهد!

سوال اینجاست که چرا با وجود عملکرد بد اکوسیستم و شبکه اتریوم در طی سال گذشته و حتی امسال، این رمزارز همچنان در جایگاه دوم بازار رمزارزها قرار دارد؟

به گزارش وبسایت ای‌ام‌بی کریپتو، باید مدنظر داشت که اتریوم درحال حاضر و با توجه به پیشرفت‌های بنیادی که درطی چند ماه گذشته انجام داده است، بسیار با اتریوم قبلی فرق دارد!

براساس داده‌های درون زنجیره‌ای، سرمایه‌گذاران علاقه زیادی به خرید اتریوم دارند و نهنگ‌های زیادی نیز درطی چند ماه گذشته درحال خرید و انباشت اتریوم بوده‌اند.

این مسئله نشان‌دهنده تمایل شدید خرید اتریوم توسط سرمایه‌گذاران بزرگ بازار است. کما‌اینکه اتریوم عملکرد خوبی نیز نداشته است.

همچنین در بررسی نمودار ETH/BTC به این نتیجه می‌رسیم که تسلط بیت کوین بر روی اتریوم درحال کمتر شدن است. اتریوم درچند ماه گذشته سعی در کمتر کردن تسلط بیت کوین بر روی خود داشته و تا حدود زیادی نیز موفق بوده است.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، تاثیر زیاد ادغام شبکه اتریوم را نیز نباید دست کم گرفت. بنابر نظر کارشناسان ادغام اخیری که در شبکه اتریوم انجام شد، تاثیرات بلند مدت و بسیار صعودی بر قیمت این رمزارز خواهد داشت.

باتوجه به موارد ذکر شده، سرمایه‌گذاران دیدگاهی بسیار مثبت به اتریوم دارند و دلیل خرید‌های پی در پی نهنگ‌های نیز همین مسئله است.

نوشته چرا اتریوم هنوز بهترین آلت کوین بازار است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.