کد خبر : 154271
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 11:33

چالشی دیگر برای رشد قیمت ریپل

چالشی دیگر برای رشد قیمت ریپل

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت Ripple Labs مدت زیادی است که با کمیسیون SEC در مجادله قانونی است و حالا به نظر می‌رسد که قانون گذار دولتی در این جنگ حقوقی برتری دارد. البته ریپل در ماه‌های اخیر چند برد کوچک در پرونده داشته و توانسته بود خلاف ادعای SEC مبنی بر اوراق بهادار بودن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت Ripple Labs مدت زیادی است که با کمیسیون SEC در مجادله قانونی است و حالا به نظر می‌رسد که قانون گذار دولتی در این جنگ حقوقی برتری دارد. البته ریپل در ماه‌های اخیر چند برد کوچک در پرونده داشته و توانسته بود خلاف ادعای SEC مبنی بر اوراق بهادار بودن توکن XRP را تا حدودی ثابت کند. با این وجود، ممکن است این برتری‌های کوچک با گزارش خاص سفید که در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد، از بین بروند.

به گزارش وب سایت زد وای کریپتو، خبرنگار Fox Journalist، چارلز گاسپارینو (Charles Gasparino) و الینور ترت (Eleanor Terrett)، در یک توییت اعلام کرده که منابع نزدیک او در کمیسیون SEC معتقدند که گزارش آینده کاخ سفید می‌تواند XRP را به عنوان اوراق بهادار معرفی کند. این منابع مدعی شده اند که احتمالاً SEC تمام تلاش خود را خواهد کرد تا اعلام حکم نهایی دادگاه تا تابستان امسال به تعویق بیفتد و تا آن زمان گزارش کریپتو کاخ سفید هم منتشر شود.

با اینکه جزئیات این گزارش نامشخص است، ولی بازار کریپتو منتظر یک حکم اجرایی از طرف کاخ سفید در ماه آینده هستند. ماه گذشته، دولت تحت رهبری بایدن برنامه‌های خود برای تصویب یک حکم اجرایی برای کریپتو را به عنوان «یک موضوع امنیت ملی» فاش کرد.

این خبر جدید باعث ایجاد شک و شبهه زیادی در جامعه XRP شده است. اعضای این جامعه که با دقت زیادی این پرونده را زیر نظر گرفته اند، می‌خواهند بدانند که چطور ممکن است یک حکم اجرایی، مسیر یک پرونده قضایی را تغییر دهد. Mikey B Fresh، یکی از یوتیوبرهای حامی‌ریپل اظهار داشته که به خاطر نظارت و بررسی سه اداره دولتی، یک حکم اجرایی نمی‌تواند تأثیر زیادی روی حکم دادگاه بگذارد.

نبرد حقوقی SEC و ریپل

در هفته‌های اخیر، حواشی و اخبار پیرامون پرونده قضایی بین SEC و ریپل مورد توجه جامعه کریپتو قرار گرفته است. برای چندین طرحی که از سوی هر دو طرف ارائه شده، حکم‌هایی صادر شده است. جدیدترین طرحی که دادگاه آن را رد کرد، پیشنهاد ریپل برای عدم افشای اسنادی خاص برای عموم مردم بود. دادگاه حکم کرد که اسنادی که حاوی ارتباط مدیران اجرایی ریپل با شرکت‌های شخص ثالث بوده، به صورت عمومی منتشر شود.

ریپل اما در برابر این فشارهای حقوقی انعطاف پذیری زیادی از خود نشان داده است. ماه گذشته این شرکت فناوری مالی اعلام کرد که شروع به بازخرید سهام از دوره سوم جذب سرمایه آغاز شده از سال 2019 که متوقف شده بود، کرده است. با این بازخرید 200 میلیون دلاری، ارزش شرکت ریپل به 15 میلیارد دلار خواهد رسید.

نوشته چالشی دیگر برای رشد قیمت ریپل اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.