کد خبر : 152655
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 10:30

چارلز هاسکینسون: ممکن است کاردانو جای بیت کوین را بگیرد

چارلز هاسکینسون: ممکن است کاردانو جای بیت کوین را بگیرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، در مصاحبه‌ای گفت: غیرممکن نیست که کاردانو روزی نقش مهمترین رمزارز برای ذخیره دارایی در جهان را به عهده بگیرد. او در این مصاحبه قابلیت‌های بیت کوین به عنوان بهترین رمزارز برای ذخیره سرمایه را زیر سوال برد. به گزارش وبسایت یو تودِی، در حالی که پادشاه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، در مصاحبه‌ای گفت:

غیرممکن نیست که کاردانو روزی نقش مهمترین رمزارز برای ذخیره دارایی در جهان را به عهده بگیرد.

او در این مصاحبه قابلیت‌های بیت کوین به عنوان بهترین رمزارز برای ذخیره سرمایه را زیر سوال برد.

به گزارش وبسایت یو تودِی، در حالی که پادشاه کریپتو مهمترین رمزارز برای ذخیره‌سازی دارایی است، مدیرعامل شرکت Input Output معتقد است که مصرف بالای انرژی برای استخراج BTC سبب تمرکزگرایی این رمزارز خواهد شد. او اعتقاد دارد وقتی جایگزین‌های کارآمدتری موجود است، استفاده از ارزهای دیجیتالی با فرایندهای پرهزینه و پرمصرف هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

هاسکینسون این فرض که کمیابی بیتکوین باعث افزایش هزینه استخراج شده است را نادرست می‌داند. او ادعا می‌کند که این اتفاق بخشی از ماهیت بیت کوین محسوب می‌شود و حاصل الگو‌ها و سیاست‌های کلی ساتوشی است. مدیر تیم توسعه کاردانو در مصاحبه‌اش گفته است:

اگر یک نقاشی را با دست بکشید و دیگری را بتوانید با ماشین‌ها و ابزارها رسم کنید، در حالی که کیفیت‌ها تفاوتی ندارد و تقاضا نیز یکسان است، شما مشغول تلاش بیهوده هستید.

یک شبکه دیجیتال استاندارد باید بتواند قابلیت‌های اجرای قراردادهای هوشمند، پردازش‌های ابری و مدیریت داده‌ها را با توان عملیاتی بالا ارائه دهد. همچنین باید بتواند میلیون‌ها تراکنش در ثانیه انجام دهد. در حال حاضر بیت کوین نمی‌تواند هیچ کدام از موارد ذکر شده را ارائه دهد. به همین دلیل هاسکینسون اذعان می‌کند که این BTC باید تکامل پیدا کرده و سیاست‌های خودش را اصلاح کند. این میلیاردر دنیای کریپتو معتقد است انجام چنین تغییراتی یک اقدام غیرممکن برای بیت کوین محسوب نمی‌شود.

مرگ تدریجی دلار

هاسکینسون پیش‌بینی می‌کند که «دلارزدایی» و افزایش استفاده از سایر دارایی‌ها ادامه خواهد داشت. او دلیل این اتفاق را افزایش بدهی ملی آمریکا و فرار مردم به سمت استانداردهای پولی متفاوت می‌داند. البته او در ادامه تأکید کرد که کاهش اعتبار و محبوبیت دلار روند شدیدی نخواهد داشت. او تصور می‌کند به تدریج دارایی‌های جایگزین بر دلار برتری پیدا می‌‌کنند و ارز ملی آمریکا به آرامی رو به افول حرکت خواهد کرد.

نوشته چارلز هاسکینسون: ممکن است کاردانو جای بیت کوین را بگیرد اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.