کد خبر : 129353
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 9:18

پیوند موسیقی سنتی علیرضا قربانی و رمزارزها!

پیوند موسیقی سنتی علیرضا قربانی و رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه علیرضا قربانی خواننده کشورمان در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد اولین اثر NFT اش با عنوان «روزگار غریب» در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ در پلتفرم فاندیشن (Foundation.app) به ثبت خواهد رسید. روزگار غریب یک اثر با تم موسیقی سنتی ایرانی است. توکن NFT یا توکن‌های‌ غیر قابل تعویض مانند امضاهای

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علیرضا قربانی خواننده کشورمان در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد اولین اثر NFT اش با عنوان «روزگار غریب» در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ در پلتفرم فاندیشن (Foundation.app) به ثبت خواهد رسید. روزگار غریب یک اثر با تم موسیقی سنتی ایرانی است.Alireza Gorbani NFT

توکن NFT یا توکن‌های‌ غیر قابل تعویض مانند امضاهای دیجیتالی عمل می‌کنند که مالکیت یک فرد بر آثارش از جمله نقاشی و دیگر مدیوم های آنلاین را تایید می‌کنند.

علی رضا قربانی متولد 15 بهمن 1351 در تهران و خواننده موسیقی سنتی می‌‎باشد. او در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی آواز و تصنیف می‌خواند.

علیرضا قربانی به موازات ارکستر ملی ایران، از سال ۱۳۷۵ فعالیت‌هایی در زمینه موسیقی اصیل ایرانی انجام داده‌است. «فصل باران» به‌آهنگسازی مجید درخشانی، «از خشت و خاک» و «روی در آفتاب» به‌آهنگسازی صادق چراقی، «سوگواران خموش» به‌آهنگسازی پژمان طاهری، «سرو روان» به‌آهنگسازی علی قمصری و «فصل باران» با آهنگسازی خود از جمله آثاری هستند که قربانی در بین سال‌های ۸۰ تا ۸۷ در زمینه موسیقی ایرانی خوانندگی آن را برعهده داشته‌است.

از موسیقی های مشهور او می‌توان موسیقی سریال تلویزیونی مدار صفر درجه، کیمیا، وضعیت سفید و شهرزاد را نام برد.

نوشته پیوند موسیقی سنتی علیرضا قربانی و رمزارزها! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.