کد خبر : 138885
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 9:32

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در روزهای آینده

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در روزهای آینده

زمان مطالعه: 4 دقیقه بیت کوین (BTC) همچنان به سقوط آزاد خود ادامه می‌دهد و تأثیر این ریزش، در آلت کوین‌ها و توکن‌های دیفای بیشتر هم هست. در حال حاضر، بیت کوین در پایین‌ترین سطح قیمت خود در 6 ماه گذشته قرار گرفته است ولی اغلب تحلیل‌گران نسبت به یک بازگشت سریع، امیدوار هستند. نمودار

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیت کوین (BTC) همچنان به سقوط آزاد خود ادامه می‌دهد و تأثیر این ریزش، در آلت کوین‌ها و توکن‌های دیفای بیشتر هم هست. در حال حاضر، بیت کوین در پایین‌ترین سطح قیمت خود در 6 ماه گذشته قرار گرفته است ولی اغلب تحلیل‌گران نسبت به یک بازگشت سریع، امیدوار هستند.

Bitcoin falls to $36K bulls need
نمودار روزانه بیت کوین

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که موج فروش آغاز شده در اواخر 20 ژانویه، در اواسط روز جمعه هم ادامه یافت و باعث شد که یک واحد BTC به حوالی 35500 دلاری برسد.

تأیید الگوی سر و شانه

تحلیل رفتار قیمت بیت کوین از دیدگاه کاملاً تکنیکالی توسط دیوید لیچیز (David Lifchitz)، مدیر و رئیس بخش سرمایه گذاری ExoAlpha، انجام گرفت است. او درباره رفتار قیمت بیت کوین گفته:

یک الگوی سر و شانه بزرگ برای بیت کوین تشکیل شده بود که حالا با شکست سطح حمایت 38300 دلار، خطر گردن آن شکسته شده است.

Bitcoin falls to $36K bulls need
الگوی سر و شانه نمودار روزانه بیت کوین

از نظر دیدگاه تئوری، لیفچیز معتقد است که هدف این الگو می‌تواند قیمت را تا 20000 دلار پایین بیاورد، ولی او معتقد است که «سقوط ناشی از این حرکت احتمالاً کمتر از این خواهد بود و محدوده 31000 دلار قطعاً محدوده حمایتی خوبی خواهد بود.»

از نظر دیدگاه فاندامنتال، فیلچیز چندین عامل مؤثر در ایجاد این وضعیت را برشمرد. از دیدگاه او، سیاست پولی انقباضی فدرال رزرو آمریکا، اخبار و شایعات از طرف قانون گذاران اروپایی برای ممنوعیت استخراج اثبات کار، ثبت سود از سودهای اواخر 2021 و نگرانی‌ها از آینده اقتصاد جهانی در رابطه با همه گیری ویروس کرونا، از جمله عوامل مؤثر در سقوط بیت کوین است.

کمین معامله‌گران در حوالی 30000 دلار

تحلیلگر و نویسنده خبرگزاری کوین تلگراف، مایکل ون د پاپ (Michael van de Poppe) ریزش کنونی را با پولبک ژوئن 2021 مقایسه کرده است و با ارسال تصویر زیر، روی سطوح حمایتی مهم نمودار در دوره‌های ضعف تأکید کرده است.

Bitcoin falls to $36K bulls need
تحلیل ون د پاپ از نمودار روزانه بیت کوین

ون د پاپ در رابطه با وضعیت کنونی گفت:

در ژوئن سال قبل، مردم تا محدوده 23000 تا 25000 دلار صبر کردند و بعد شروع به خرید کردند. الان، مردم برای خرید منتظر سطح 30000 دلار هستند. می‌توان انتظار داشت که مشابه گذشته یک بریک اوت کاذب رخ دهد و بعد این سطح حمایت تست شود.

جهش تا 39600 دلار

آخرین دیدگاه در رابطه با وضعیت کنون بیت کوین، توسط معامله گر معروف اسکات ملکر (Scott Melker) منتشر شده که با پست نمودار زیر، نشان داده که قیمت سطح حمایت بسیار مهمی را شکسته که باید ریکاوری بشود.

Bitcoin falls to $36K bulls need
تحلیل اسکات ملکر از نمودار روزانه بیت کوین

ملکر در کنار انتشار تصویر بالا گفت:

گاوها به معجزه مقدسی نیاز دارند تا قیمت به بالای سطح 39600 دلار برسد. بسته شدن کندل هفتگی در زیر این سطح، شکست ساختار بازار و ایجاد کف پایین تر را نشان خواهد داد. خرس‌ها هیچ رحمی ندارند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر حوالی 1.801 تریلیون دلار است که سهم بیت کوین از این مقدار 40.4 درصد است.

نوشته پیش‌بینی قیمت بیت کوین در روزهای آینده اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.