کد خبر : 126779
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 11:02

پیش‌بینی سرمایه‌گذار معروف از آینده توکن‌هایNFT!

پیش‌بینی سرمایه‌گذار معروف از آینده توکن‌هایNFT!

زمان مطالعه: 2 دقیقه کوین اولری (Kevin O’Leary) سرمایه‌گذار و حامی ارز‌های دیجیتال، اعتقاد دارد که بازار توکن‌های غیرمثلی می‌تواند بسیار بزرگ‌تر از بازار بیت کوین شود! او در ادامه عنوان کرده است که با این حال ترجیح می‌دهد در هر دو دارایی سرمایه‌گذاری کند. اولری که به عنوان مرد شگفت‌انگیز نیز شناخته می‌شود، با

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین اولری (Kevin O’Leary) سرمایه‌گذار و حامی ارز‌های دیجیتال، اعتقاد دارد که بازار توکن‌های غیرمثلی می‌تواند بسیار بزرگ‌تر از بازار بیت کوین شود! او در ادامه عنوان کرده است که با این حال ترجیح می‌دهد در هر دو دارایی سرمایه‌گذاری کند.

اولری که به عنوان مرد شگفت‌انگیز نیز شناخته می‌شود، با توجه به پتانسیل توکن‌های NFT در احرازهویت افراد و تبدیل دارایی‌های فیزیکی و اعطای مالکیت به افراد مختلف توسط این تکنولوژی، عنوان کرده که این اکوسیستم می‌تواند بسیار بیشتر از بیت کوین رشد کند زیرا با وجود این همه دارایی‌های فیزیکی در دنیا که تمامی آن‌ها روزی به توکن غیرمثلی تبدیل خواهند شد، این بازار پتانسیل بیشتری برای جذب سرمایه دارد.

کوین اولری پیش‌بینی می‌کند که در سال‌های آینده، هزینه مالیات بر املاک و مبادله آن‌ها بیشتر خواهد شد و همین مسئله می‌تواند زمینه‌ساز هجوم افراد به سمت بازار توکن‌های NFT شود. براین اساس بازار توکن‌های غیرمثلی، می‌تواند بازاری با ارزش‌تر و رایج‌تر از بیت کوین شود.

با این‌حال، آقای شگفت‌انگیز عنوان کرد که بر روی هر دو گزینه سرمایه‌گذاری می‌کند و سرمایه‌گذاری خود روی بیت کوین را نادیده نمی‌گیرد.

بسیاری نیز مقایسه بیت کوین با توکن‌های غیرمثلی را مقایسه‌ای غیرمنصفانه می‌دانند! بابی اونگ (Bobby Ong) یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سایت معروف کوین گکو (Coingecko) عنوان کرده است که مقایسه بیت کوین با توکن‌های غیرمثلی، مقایسه‌ای اشتباه است! زیرا BTC فقط یک دارایی به حساب می‌آید و این در حالی است که اکوسیستم NFT ها بسیار بزرگ‌تر است.

اونگ در ادامه اشاره کرده که انتظار دارد روند صعودی بازار توکن‌های غیرمثلی در سال 2022 نیز حفظ شود زیرا این اکوسیستم هنوز در ابتدای راه خود است. بابی اونگ عقیده دارد که NFT ها همچنان فضای زیادی برای رشد دارند و از نظر او، توکن‌های غیرمثلی مربوط به آثار هنری و کالکشن‌ها در رأس این اکوسیستم خواهند بود.

آقای اونگ اضافه کرد که ما همیشه در تلاشیم تا اطلاعات مردم را در مورد این تکنولوژی بالا ببریم، سایت کوین گکو (Coingecko) نیز به تازگی، در همین زمینه کتابی با نام (How to NFT) منتشر کرده است.

نوشته پیش‌بینی سرمایه‌گذار معروف از آینده توکن‌هایNFT! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.