کد خبر : 89280
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 5:32

پیش‌بینی افزایش دما در استان‌های شمالی کشور

پیش‌بینی افزایش دما در استان‌های شمالی کشور

«کبری رفیعی» امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، به آخرین وضعیت جوی کشور اشاره کرد و افزود: امروز در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های ساحلی خزر، استان‌های زنجان، قز..

«کبری رفیعی» امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، به آخرین وضعیت جوی کشور اشاره کرد و افزود: امروز در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های ساحلی خزر، استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، کرمان، شمال و شرق فارس، غرب یزد، شرق چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه‌وبویراحمد، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد که در برخی از مناطق همراه با خیزش گرد و خاک است.

وی ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر استان‌های ذکر شده، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان غربی، پیش‌بینی شده است.

رفیعی گفت: برای روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های واقع در دامنه های البرز مرکزی و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پیش‌بینی شده است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد و از نظر شرایط دمایی در دو روز آینده در استان‌های اردبیل و استان های غربی سواحل خزر، افزایش محسوس دما را داریم.

وی خاطرنشان کرد: تهران امروز ابری است که در برخی از ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد، همچنین حداکثر دما در تهران ۲۹ درجه و حداقل دما به ۱۸ درجه رسید.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.