کد خبر : 193756
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 7:33

پیشی گرفتن زنان از مردان در سرمایه‌گذاری رمزارزی!

پیشی گرفتن زنان از مردان در سرمایه‌گذاری رمزارزی!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه پلتفرم معاملاتی BTC Markets (BTCM) طی گزارشی پارامترهای مختلف وضعیت بازار کریپتوکارنسی در سال 2021 را شرح داد. قسمت‌های مهم این گزارش در ادامه آورده شده است: میانگین ارزش و حجم تراکنش‌های انجام شده در سال 2021 به ترتیب 48 و 118 درصد رشد داشته است. همچنین میانگین سفارشات روزانه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلتفرم معاملاتی BTC Markets (BTCM) طی گزارشی پارامترهای مختلف وضعیت بازار کریپتوکارنسی در سال 2021 را شرح داد. قسمت‌های مهم این گزارش در ادامه آورده شده است:

میانگین ارزش و حجم تراکنش‌های انجام شده در سال 2021 به ترتیب 48 و 118 درصد رشد داشته است. همچنین میانگین سفارشات روزانه چیزی حدود 42 درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارشات منتشر شده از صرافی‌ها و منابع معتبر دیگر بازار کریپتو در حال به بلوغ رسیدن است و دیگر با حدس و گمان هدایت نمی‌شود.
به گزارش BTCM و براساس آنالیز داده‌های مربوط به جمعیت شناسی (سن، جنسیت، نوع سرمایه‌گذاری) تعداد ملکه‌های کریپتو یا سرمایه‌گذاران زن به نسبت مردان سرعت رشد بیشتری داشته است. تعداد سرمایه‌گذاران زن و مرد به ترتیب 126 و 83 درصد افزایش داشته است.
بیشترین هجوم به سرمایه‌گذاری مربوط به سنین بین 45 تا 59 سال بوده است و این رده سنی 79 درصد افزایش داشته است. به نظر می‌رسد دلیل این موضوع آماده شدن آنها برای بازنشستگی و تمایل به ریسک‌پذیری محتاطانه است.
این پلتفرم همچنین افزود که همچنان بیشترین مقدار سرمایه‌گذاری در بیت کوین و اتریوم است.

نوشته پیشی گرفتن زنان از مردان در سرمایه‌گذاری رمزارزی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.