کد خبر : 156568
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 8:45

پیش‌بینی چند تحلیل‌گر معروف از روند قیمت بیت کوین

پیش‌بینی چند تحلیل‌گر معروف از روند قیمت بیت کوین

زمان مطالعه: 3 دقیقه قیمت بیت کوین (BTC) پس از ضرر در بازار سهام، تنش‌های ژئوپلیتیکی و چشم‌انداز افزایش نرخ‌ها که بر احساسات در بازار دارایی‌های دیجیتال تأثیر گذاشت، بار دیگر کاهش یافت. با این حال، برخی امیدوارند که بیت کوین اکنون بدترین شرایط را پشت سر گذاشته و رشد شبکه چیزی است که در

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) پس از ضرر در بازار سهام، تنش‌های ژئوپلیتیکی و چشم‌انداز افزایش نرخ‌ها که بر احساسات در بازار دارایی‌های دیجیتال تأثیر گذاشت، بار دیگر کاهش یافت. با این حال، برخی امیدوارند که بیت کوین اکنون بدترین شرایط را پشت سر گذاشته و رشد شبکه چیزی است که در بلندمدت اهمیت دارد.

به گزارش وبسایت کریپتو نیوز، در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۴۰ هزار دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱٫۰۲ درصد و طی هفت روز اخیر، ۴٫۴۵ درصد افت دارد.

قابل توجه است که کاهش قیمت بیت کوین زمانی اتفاق افتاد که قیمت طلا در بازار به دلیل ترس از تشدید درگیری روسیه و اوکراین افزایش یافت. با این حال، لازم به ذکر است که این افزایش قیمت طلا پس از یک دوره تثبیت تقریباً یک ساله، در محدوده ۱،۷۰۰ و ۱،۹۰۰ دلار رخ می‌دهد.

در زمان نوشتن این خبر، طلا پس از رسیدن به بالاترین سطح ۱،۹۰۲ دلاری، اکنون با قیمت ۱،۸۹۷ دلار به ازای هر اونس معامله می‌شود. از ابتدای ماه جاری تاکنون، قیمت طلا تقریباً ۶ درصد افزایش یافته است.

در همین حال، جورین تیمر، مدیر اقتصاد کلان جهانی در غول مدیریت دارایی فیدلیتی، امروز مقداری امید و خوش‌بینی به بازار تزریق کرد. او در توییتی نوشت:

بیت‌ کوین تقریباً یک سال است که در محدوده معاملاتی ناپایدار قرار دارد و بین ۳۰ هزار دلار تا ۶۵ هزار دلار معامله می‌شود. آنچه که بیشتر اهمیت دارد، این است که منحنی تقاضا به کجا می‌رود و پاسخ همچنان «رو به بالا و سمت راست» است.

پیش‌بینی چند تحلیل‌گر معروف از روند قیمت بیت کوین
نمودار تقاضا برای بیت کوین

همچنین، داده‌های شرکت گلس‌نود نشان می‌دهند که هولدرهای بلندمدت بیت کوین از ژانویه ۲۰۲۱ تاکنون، ۳ میلیون BTC خریداری کرده‌اند.

پیش‌بینی چند تحلیل‌گر معروف از روند قیمت بیت کوین
میزان بیت کوین خریداری شده توسط هولدرهای بلندمدت

در همین حال، مارکوس سوتیریو، تحلیلگر بازار، معتقد است که تحولات اوکراین همچنان تاثیر زیادی بر قیمت بیت کوین دارد. پس از افزایش تنش‌ها بین روسیه و اوکراین، روز گذشته بازارهای جهانی سقوط کردند و بیت کوین هم تقریباً ۱۰ درصد کاهش قیمت داشت. این تحلیلگر می‌گوید:

بیت کوین کندل روزانه خود را زیر یک روند صعودی کلیدی بست و یک واگرایی نزولی در شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در بازه زمانی روزانه رخ داده است. همه نگاه‌ها به وضعیت روسیه و اوکراین، برای هرگونه بهبود کوتاه‌مدت در بازار است.

علاوه بر این، سام بنکمن-فرید، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال FTX، اوایل هفته گفته بود که یک «پاییز» رمزارزی – اما نه یک «زمستان» ترسناک – ممکن است در راه باشد. او همچنین گفته بود که سیاست فدرال رزرو ایالات متحده، همچنان یکی از محرک‌های اصلی مومنتوم بازار در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت است:

من فکر نمی‌کنم واقعاً زمستان باشد. ما همچنان شاهد فعالیت و هیجان زیادی در این فضا هستیم.

در نهایت، نتایج نظرسنجی اخیر دویچه بانک (Deutsche Bank) که این هفته در گزارشی با عنوان «آینده ارزهای دیجیتال» منتشر شد، نشان می‌دهد که اکثر سرمایه‌گذاران مورد بررسی حوزه کریپتو، حتی اگر قیمت‌ها تا ۸۰ درصد هم کاهش پیدا کنند، همچنان به سرمایه‌گذاری خود ادامه خواهند داد.

نوشته پیش‌بینی چند تحلیل‌گر معروف از روند قیمت بیت کوین اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.