کد خبر : 157414
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 9:01

پیش‌بینی قیمت کاردانو

پیش‌بینی قیمت کاردانو

زمان مطالعه: 2 دقیقه کاردانو (ADA) اکنون با قیمت ۰٫۹۴ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۷ درصد و طی هفت روز اخیر، بیش از ۱۰ درصد افت داشته است. قیمت این ارز دیجیتال از ابتدای ماه فوریه روند کاهشی داشته است. با این حال، به نظر می‌رسد امید زیادی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو (ADA) اکنون با قیمت ۰٫۹۴ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۷ درصد و طی هفت روز اخیر، بیش از ۱۰ درصد افت داشته است. قیمت این ارز دیجیتال از ابتدای ماه فوریه روند کاهشی داشته است. با این حال، به نظر می‌رسد امید زیادی به معاملات بیشتر و افزایش قیمت کاردانو در آینده وجود دارد.

فایندر (Finder)، یک وبسایت بررسی و مقایسه محصولات مالی، در جدیدترین نظرسنجی خود، کاردانو و قیمت آن را مورد بررسی قرار داده است. در این نظرسنجی، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت کاردانو تا سال ۲۰۳۰ میلادی به ۵۸ دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت نیوز بی‌تی‌سی، این گروه از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که این ارز دیجیتال مبتنی بر قراردادهای هوشمند، سال ۲۰۲۲ را با قیمت ۲٫۷۲ دلار به پایان خواهد رساند. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند به محض اینکه سرمایه‌گذاران مقداری مومنتوم صعودی ایجاد کنند، قیمت کاردانو می‌‌تواند به این سمت حرکت کند.

survey-predicts-ada-hitting-58
ارزش کل بازار کاردانو (ADA)

به‌روزرسانی‌های جدید شبکه کاردانو

کاردانو این هفته در طول همگام‌سازی کیف پول خود برای ارائه اطلاعات بیشتر، سیستم نود (گره) خود را نیز به‌روز کرد.

این تیم همچنین رابط کاربری لیست استخرهای استیکینگ را بهبود بخشیده و سیستم رای‌گیری Catalyst را هم تغییر داده است تا امکان اجرای تغییرات بدون نیاز به نسخه‌های جدید، فراهم شود.

شبکه IOSimPOR سیستم کاردانو نیز دوباره و برای ادغام پیشرفت‌های جدید مورد بررسی قرار گرفت.

این تیم همچنین هنگام کار بر روی اولین آزمایش انتشار داده‌های شبکه به صورت سر به سر (E2E)، مصرف شبکه اصلی را نظارت و تجزیه و تحلیل کرد.

در همین حال، بنیاد غیرانتفاعی کاردانو با همکاری چندین مؤسسه دانشگاهی، در حال مطالعه و تجزیه و تحلیل تمام حوزه‌های فناوری بلاکچین است. به عنوان مثال، دانشگاه لنکستر (Lancaster) در حال کار بر روی یک «مدل خزانه‌داری مرجع» است تا راه‌حل بلندمدتی را برای تامین مالی توسعه بلاکچین کاردانو ارائه دهد.

نوشته پیش‌بینی قیمت کاردانو اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.