کد خبر : 155035
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 9:01

پیش‌بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۲

پیش‌بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۲

زمان مطالعه: 3 دقیقه معامله‌گران ارزهای دیجیتال حرکات نمودار شیبا اینو را به دقت زیر نظر دارند. این رمزارز که در سال ۲۰۲۱ محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد، ممکن است در سال ۲۰۲۲ نیز رکوردهای جدیدی ثبت کند. به گزارش وب سایت فاین‌بولد، چند ماهی است که توکن SHIB از نظر حجم بازار بین 20

زمان مطالعه: 3 دقیقه

معامله‌گران ارزهای دیجیتال حرکات نمودار شیبا اینو را به دقت زیر نظر دارند. این رمزارز که در سال ۲۰۲۱ محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد، ممکن است در سال ۲۰۲۲ نیز رکوردهای جدیدی ثبت کند.

به گزارش وب سایت فاین‌بولد، چند ماهی است که توکن SHIB از نظر حجم بازار بین 20 رمزارز برتر کریپتو قرار دارد. در ماه‌های اخیر سرمایه‌گذاران زیادی نسبت به خرید این توکن اقدام کرده‌اند. علاوه بر این شیبا اینو در 10 صرافی برتر ارزهای دیجیتال از جمله Binance، Coinbase، KuCoin و Kraken لیست شده است. همچنین CoinGate، Uphold و VirgoCX که صرافی‌هایی نوظهور با رشد سریع محسوب می‌شوند، توکن SHIB را لیست کرده‌اند.

علاوه بر این همکاری‌ها و برنامه‌های توسعه شیبا اینو سبب افزایش ارزش این میم کوین شده است. حضور در متاورس، توسعه توکن NFT، پذیرش در فروشگاه‌های اینترنتی، توکن‌سوزی و … بخشی از اقدامات تیم توسعه این رمزارز برای ارتقا جایگاه Shiba Inu در کریپتو کارنسی بوده است.

داده‌های آماری نمودار شیبا اینو

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در حال حاضر شیبا اینو چهاردهمین توکن برتر بازار است. این توکن با رقم 0.00003085 دلار معامله می‌شود که 1.55 درصد نسبت به دیروز و 2.11 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است.

پیش‌بینی قیمت شیبا در سال 2022

ارزش بازار شیبا اینو حدود 16.9 میلیارد دلار است. در ۲۹ اکتبر ارزش بازار این دارایی به 41 میلیارد دلار رسید.

تریدرها به بازگشت نمودار قیمت SHIB به بالاترین سطح خود، یعنی 0.00008 دلار، امیدوارند. این قیمت در ماه اکتبر ثبت شد. در حال حاضر قیمت شیبا اینو نسبت به 6 فوریه و 8 فوریه 57 درصد افزایش یافته است. در این نوسان قیمت تا نقطه 0.0000351 دلار رشد کرد.

بسته شدن کندل چهار ساعته زیر 0.0000274 دلار، سبب ایجاد یک روند اصلاح 15 درصدی خواهد شد. سطح حمایت فعلی در 0.0000235 دلار تشکیل شده است.

پیش‌بینی قیمت شیبا در سال 2022

سطح حمایتی پایدار بعدی بین 0.0000150 و 0.0000220 دلار است. حدود 134230 کاربر 502.58 تریلیون توکن SHIB را در این سطح قیمتی خریداری کرده‌اند. اگر قیمت همچنان کاهش پیدا کند، احتمالا این کاربران توکن‌های بیشتری را خریداری خواهند کرد. در نتیجه احتمال ادامه رکود قیمت افزایش پیدا می‌کند. اگر روند کاهشی متوقف شود، مشخص می‌شود گاوها کنترل بازار را در دست گرفته‌اند و احتمالا قیمت به بالای 0.00004 دلار برسد.

پیش بینی قیمت در سال 2022

اسکات ملکر، فعال بازار کریپتو و مجری پادکست The Wolf Of All Streets، اشاره کرد که هولدرهای SHIB حجم دارایی‌های خود را در ماه گذشته افزایش داده‌اند. نهنگ‌های شیبا نیز مشغول انباشت بوده‌اند. این کاربران میزان موجودی خود را در 30 روز گذشته تقریباً 32.48٪ ارتقا داده‌اند.

ملکر همچنین خاطرنشان کرد که تراکنش‌های بزرگ با ارزش بیش از یک میلیون دلار نشان‌دهنده فعالیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در این بازار است.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت:

حجم این معاملات در این هفته (هفته دوم فوریه ۲۰۲۲) به میزان قابل توجهی افزایش یافت و بالاترین سطح چند ماه اخیر را ثبت کرد. در این مدت مجموعا 389.89 میلیون دلار توکن شیبا معامله شد.

با توجه به افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، این احتمال وجود دارد که SHIB در سال 2022 به بالاترین سطح خود بازگردد یا حتی از آن پیشی بگیرد. انتظار می‌رود کاربران جدیدی در سال‌ ۲۰۲۲ و سال‌های آینده وارد فضای کریپتو شوند و پلتفرم‌هایی مانند Robinhood که هنوز SHIB را در لیست نکرده‌اند، شروع به عرضه این رمزارز کنند. این تغییر و تحولات منجر به افزایش ارزش این میم کوین خواهد شد.

نوشته پیش‌بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۲ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.