کد خبر : 145575
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 8:50

پیش‌بینی سرمایه‌گذار معروف برای رشد بیت کوین

پیش‌بینی سرمایه‌گذار معروف برای رشد بیت کوین

زمان مطالعه: 2 دقیقه مایکل سونن‌شاین (Michael Sonnenshein)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کریپتو Grayscale Investments، معتقد است که توسعه دلار دیجیتال توسط بانک مرکزی آمریکا می‌تواند نیروی محرکه‌ای برای رشد بیت‌کوین باشد. گری‌اسکیل بزرگترین شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می‌شود. سونن‌شاین در مصاحبه با CBNC ادعا کرد که بیت کوین و سایر دارایی‌های

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل سونن‌شاین (Michael Sonnenshein)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کریپتو Grayscale Investments، معتقد است که توسعه دلار دیجیتال توسط بانک مرکزی آمریکا می‌تواند نیروی محرکه‌ای برای رشد بیت‌کوین باشد. گری‌اسکیل بزرگترین شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می‌شود.

سونن‌شاین در مصاحبه با CBNC ادعا کرد که بیت کوین و سایر دارایی‌های رمزنگاری شده از ایجاد یک دلار دیجیتال توسط دولت فدرال سود خواهند برد.

مایکل خاطر نشان کرد که پلتفرم‌های پرداختی مانند PayPal، شروع به تغییر سیاست‌های خود برای ارائه پروتکل‌های غیرمتمرکز به مشتریان کرده‌اند. آن‌ها بدین منظور از بیت‌کوین و سایر رمزارزها استفاده خواهند کرد. او در بخشی از مصاحبه‌اش گفت:

ما معتقدیم ظهور دلار دیجیتال یا یک دارایی دیجیتال با پشتوانه دولت فدرال ایالات متحده آمریکا باعث ایجاد رشد ارزش دارایی‌ها در کریپتوکارنسی خواهد شد. در حال حاضر شرکت‌هایی مانند پی‌پال به کمک بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پروتکل‌های غیرمتمرکزی را در خدمات و محصولات خود گنجانده‌اند.

این نظرات مدیرعامل گری‌اسکیل در پاسخ به اظهارات اندرو سورکین مطرح شد. سورکین مجری برنامه‌های تلویزیونی با موضوعات اقتصادی است. او ادعا می‌کند انتشار دلار دیجیتال با حمایت دولت فدرال آمریکا شرکت‌هایی مانند PayPal را از دنیای تجارت محو می‌کند.

سورکین اعتقاد دارد که پس از معرفی دلار دیجیتال، دیگر مصرف‌کنندگان انگیزه‌ای برای استفاده از خدمات شرکت‌هایی مانند PayPal نخواهند داشت و حاشیه سود این بنگاه‌های اقتصادی به صفر می‌رسد.

سونن‌شاین این فرضیه را رد کرد. او اعلام کرد که دلار دیجیتال هم برای بیت کوین و هم برای پی‌پال سودمند خواهد بود. علاوه بر این، پی‌پال یکی از حامیان پذیرش بیت کوین بوده است. این شرکت در اکتبر 2020 کیف‌پول‌های رمزارزی را برای کاربرانش طراحی کرده است.

نوشته پیش‌بینی سرمایه‌گذار معروف برای رشد بیت کوین اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.