کد خبر : 146379
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 7:50

پیش‌بینی تحلیلگر معروف درباره بیت کوین و اتریوم

پیش‌بینی تحلیلگر معروف درباره بیت کوین و اتریوم

زمان مطالعه: 2 دقیقه جاستین بنت، تحلیل‌گر محبوب کریپتوکارنسی، چشم‌انداز خود را در مورد برترین ارزهای دیجیتال بیان کرده است. پرواز بیت کوین به سطوح بالاتر دور از ذهن نیست به گزارش دیلی‌هودل، بنت معتقد است که اگر بیت کوین بتواند از سطح مقاومت ۴۲ هزار دلاری رد شود، می‌تواند تا 40 درصد افزایش قیمت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جاستین بنت، تحلیل‌گر محبوب کریپتوکارنسی، چشم‌انداز خود را در مورد برترین ارزهای دیجیتال بیان کرده است.

پرواز بیت کوین به سطوح بالاتر دور از ذهن نیست

به گزارش دیلی‌هودل، بنت معتقد است که اگر بیت کوین بتواند از سطح مقاومت ۴۲ هزار دلاری رد شود، می‌تواند تا 40 درصد افزایش قیمت پیدا کند. او اوضاع را این گونه تفسیر می‌کند:

در وضعیت فعلی سطح حمایت بین 35 هزار تا 36 هزار بوده و مرز مقاومت در 40 هزار تا 42 هزار تشکیل شده است. همان طور که اخیراً گفتم، قیمت BTC باید به بالای 42 هزار دلار برسد تا قیمت بتواند نقاط 45 هزار تا 46 هزار دلار را لمس کند. اگر این اتفاق رخ دهد شاهد تشکیل سطوح مقاومت در محدود 50 هزار تا 53 هزار دلار خواهیم بود.

با توجه به اینکه بیت کوین اکنون مستعد شکستن سطح مقاومت 42 هزار دلاری است، جاستین بنت اعتقاد دارد که یک رالی قوی برای بیت کوین در جهت افق به راه‌ می‌افتد. او در ادامه صحبت‌هایش گفت:

من همچنان نسبت به مشاهده یک جهش قابل توجه در هفته‌های آینده خوش‌بین هستم. گرچه رشد مجدد بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردم طول کشید اما گاهی این مسیرهای سخت باید طی شود.

بیت کوین در زمان انتشار این خبر با قیمت 41490 دلار معامله می‌شود.

اتریوم از بیت کوین پیروی خواهد کرد

این تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال می‌گوید که تحلیل اتریوم مشابه بیت کوین است و دو سناریو برای آینده این رمزارز می‌توان تصور کرد.

اگر بخواهیم اتریوم را پایین‌تر از سطح حمایت فعلی (۲۵۰۰ دلار) فرض کنیم، می‌توان مرز ۲۲۰۰ دلار را برای قیمت این ارز دیجیتال پیش‌بینی کرد.

اگر بیت کوین سطح حمایت 35 هزار دلاری را از دست بدهد و به زیر 30 هزار دلار برسد، به احتمال فراوان اتریوم نیز افتی مشابه داشته باشد و منطقه 2000 دلار مجددا از دست دهد.

در طرف مقابل، اگر بیت کوین به رشد ادامه دهد می‌توان قیمتی در حدود 2900 دلار را برای اتریوم تصور کرد. سپس مرزهای مقاومتی این رمزارز در محدوده ۳۱۰۰ تا ۳۲۰۰ دلار تشکیل خواهند شد. در حال حاضر هر اتریوم 2996 دلار قیمت دارد.

نوشته پیش‌بینی تحلیلگر معروف درباره بیت کوین و اتریوم اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.