کد خبر : 99598
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 16:24

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز خبرنگار

بورس تایمز: دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روزخبرنگار عنوان کرد:خبرنگاران،چراغ اطلاع رسانی را درشرایط سخت کرونایی روشن نگه داشتند. به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، متن پیام دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن بدین شرح است: خبرنگاران ، این فعالان عرصه آگاهی، با وجود شرایط دشوار کرونا، همچنان متعهدانه و دلسوزانه، بار امانت را

بورس تایمز: دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روزخبرنگار عنوان کرد:خبرنگاران،چراغ اطلاع رسانی را درشرایط سخت کرونایی روشن نگه داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، متن پیام دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن بدین شرح است:
خبرنگاران ، این فعالان عرصه آگاهی، با وجود شرایط دشوار کرونا، همچنان متعهدانه و دلسوزانه، بار امانت را به دوش کشیدند و در راه روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه گام برداشتند.
فرارسیدن 17 مرداد ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران این مرز و بوم تبریک می گویم و از خداوند منان، سلامتی، تداوم عزت و اهتمام آنان را در عرصه حقیقت گویی خواستارم.
در این مجال ، از خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه دعوت می کنم تا با ایفای نقش موثر خود در جامعه و آگاهی رسانی لازم، ضمن کاشت بذر امید در دل های مردم نسبت به حل مشکلاتشان توسط مسوولان ، با استفاده از قلم خود در شکست حباب قیمت مسکن و به تعادل رساندن آن، یاری گر خادمان مردم در بخش مسکن باشند.
ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و همه خبرنگارانی که در این عرصه مقدس جان خود را از دست داده اند،از شهید محسن خزایی عزیز، نخستین خبرنگار مدافعان حرم، نیز یاد می کنیم.

محمود شایان
مدیرعامل بانک مسکن

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.