کد خبر : 184969
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 8:15

پلیس انگلیس به داد مالباختگان بایننس رسید!

پلیس انگلیس به داد مالباختگان بایننس رسید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه پلیس بریتانیا در حال بازگرداندن ارزهای دیجیتال دزدیده‌ شده به قربانیانی است که تحت تأثیر حمله به یکی از پروتکل‌های آسیب‌پذیر در شبکه هوشمند بایننس (BSC) قرار گرفته‌اند. در این حمله، مهاجم توانسته بود حدود ۲۳۰ هزار دلار به ازای هر قربانی، در مجموع میلیون‌ها دلار از سرمایه کاربران را

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلیس بریتانیا در حال بازگرداندن ارزهای دیجیتال دزدیده‌ شده به قربانیانی است که تحت تأثیر حمله به یکی از پروتکل‌های آسیب‌پذیر در شبکه هوشمند بایننس (BSC) قرار گرفته‌اند. در این حمله، مهاجم توانسته بود حدود ۲۳۰ هزار دلار به ازای هر قربانی، در مجموع میلیون‌ها دلار از سرمایه کاربران را به سرقت ببرد.
طبق گزارش‌ها، کلاهبرداران نتوانسته بودند رمزارزهای دزدیده شده را به درستی ذخیره و ایمن کنند. به همین دلیل، پلیس منچستر در حال حاضر موفق شده بیش از ۲۵ میلیون دلار از وجوه سرقتی را پس بگیرد و به تعدادی از کاربران آسیب‌دیده در سراسر جهان بازگرداند. البته تحقیقات همچنان ادامه دارد و هدف شناسایی هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران و بازگرداندن وجوه آنهاست.
سازمان‌های نظارتی در سراسر جهان در تلاشند تا از گسترش کلاهبرداری‌ها و حملات رمزارزی جلوگیری کنند، اما مدیریت صنعت کریپتو کار دشواری است. البته لازم به ذکر است که طی چند سال گذشته، صرافی‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال استانداردهای امنیتی خود را بهبود بخشیده‌اند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد حملات به صرافی‌های رمزارزی در سال‌های اخیر در مقایسه با ۸ یا ۵ سال گذشته، کاهش یافته که یک نکته مثبت برای کل صنعت کریپتو است.

نوشته پلیس انگلیس به داد مالباختگان بایننس رسید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.