کد خبر : 142912
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 9:08

پشتیبانی شبکه Reddit از رمزارزها

پشتیبانی شبکه Reddit از رمزارزها

زمان مطالعه: 2 دقیقه شبکه اجتماعی Reddit به طور آزمایشی قابلیت تغییر تصویر پروفایل به توکن NFT را راه‌اندازی می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد NFT خود را به عنوان تصویر پروفایل در این شبکه اجتماعی آپلود کنند. این حرکت در ابتدا توسط توییتر انجام شده است. حالا ردیت این قابلیت را از یک

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه اجتماعی Reddit به طور آزمایشی قابلیت تغییر تصویر پروفایل به توکن NFT را راه‌اندازی می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد NFT خود را به عنوان تصویر پروفایل در این شبکه اجتماعی آپلود کنند.

این حرکت در ابتدا توسط توییتر انجام شده است. حالا ردیت این قابلیت را از یک هفته پیش در دسترس برخی از کاربران قرار داده است. کاربرانی که از نسخه پولی این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند می‌توانند توکن‌های NFT خود را در تصویر پروفایل قرار دهند.

ردیت سال گذشته کالکشن NFT خود را با نام CryptoSnoos منتشر کرده است. این کالکشن در شبکه اتریوم توسعه داده شده است.

عکس‌های پروفایل مبتنی بر NFT

جزئیات بسیار کمی در مورد سیاست‌های ردیت پیرامون توکن‌های غیرقابل‌تعویض منتشر شده است. بنابر گزارش خبرگزاری TechCrunch، ردیت اعلام کرده است که آزمایش تصاویر پروفایل NFT در مراحل اولیه و مقدماتی است. در نتیجه هنوز این قابلیت در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است. همچنین تا امروز تصمیمی برای نحوه و زمان عرضه عمومی این قابلیت اتخاذ نشده است.

مدیران شبکه اجتماعی ردیت تاکید کرده‌اند که همیشه در حال بررسی راه‌هایی برای ارائه قابلیت‌های بیشتر و بهتر به کاربران هستیم.

این اولین تجربه شبکه اجتماعی ردیت در ارتباط با NFTها نیست. چندی پیش ردیت از کالکشن Snoos رونمایی کرده بود که با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شد. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی مخالف فعالیت در حوزه رمزنگاری و NFT هستند و اعلامیه‌هایی برای محکومیت این اتفاق منتشر کرده‌اند.

Reddit همچنین یک مجموعه آزمایشی از NFTها در بازار OpenSea دارد که امکان خرید و فروش آن فعلا میسر نیست.

یوتیوب نیز هفته گذشته اعلام کرد که این پلتفرم در هفته جاری امکان استفاده از NFT‌ها را برای سازندگان محتوا فعال می‌کند. سوزان وویچیکی، مدیرعامل یوتیوب، ۲۵ ژانویه در بیانیه‌ای اظهار داشت که این شرکت برای کمک به تولیدکنندگان محتوا جهت استفاده از فناوری‌های نوظهور مثل NFTها، قابلیت‌های جدیدی ارائه خواهد کرد.

چشم‌انداز اکوسیستم NFT

علیرغم رکورد ۲۵ درصدی بازار کریپتو در سال جاری، ارزش و حجم بازار NFTها در حال افزایش است. تجزیه و تحلیل پلتفرم‌های خرید و فروش توکن‌های NFT نشان می‌دهد این صنعت در هفته گذشته 608 میلیون دلار گردش مالی داشته است. این رقم دو برابر هفته آخر ماه دسامبر است.

بر اساس گزارش Cryptoslam، محبوب‌ترین کالکشن فعلی مجموعه آزوکی است که حجم معاملات آن در هفته گذشته به 105 میلیون دلار می‌رسد.

نوشته پشتیبانی شبکه Reddit از رمزارزها اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.