کد خبر : 100274
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 7:29

پرواز ریپل به سوی ۶ دلار ممکن است؟

پرواز ریپل به سوی ۶ دلار ممکن است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در طول چهار ماه گذشته، قیمت ریپل روند جالبی داشته است. این آلت کوین از 1.9 دلار به 0.5 دلار سقوط کرد و دوباره با بازگشت ریپل به بالای 1.2 دلار، به نظر می‌رسد بازار به دنبال سطوح بالاتر 1.35 دلار و پس از آن 2.44 دلار و در نهایت جهش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در طول چهار ماه گذشته، قیمت ریپل روند جالبی داشته است. این آلت کوین از 1.9 دلار به 0.5 دلار سقوط کرد و دوباره با بازگشت ریپل به بالای 1.2 دلار، به نظر می‌رسد بازار به دنبال سطوح بالاتر 1.35 دلار و پس از آن 2.44 دلار و در نهایت جهش بالای 6.39 دلار است.

آیا این‌ها فقط گمانه‌زنی است یا چنین قیمت‌هایی برای ریپل قابل تصور است؟

بدون شک، دادگاه ریپل با کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا نقش مهمی در صعود و سقوط ریپل داشته است. اخبار مختلف دادگاه ریپل در چند ماهه اخیر باعث نوسانات قیمت این رمزارز شده است.

البته، رالی اخیر بازار رمزارزها و احساسات حاکم بر بازار بر روی قیمت ریپل نیز موثر بوده است. اما، در حال حاضر ریپل از احساس بازار جدا شده و رالی خود را به راه انداخته است.

همانطور که Dark Defender استراتژیست ارزدیجیتال اشاره کرد، اگر ریپل بتواند با موفقیت در نمودارهای روزانه بالاتر از مقاومت باقی بماند، قیمت ریپل به 6.39 دلار می‌رسد. علاوه بر این، بسته شدن هفتگی قیمت بالای 1.26 دلار نیز برای این آلت کوین بسیار مهم است.

علاوه بر این، با ساختن کف بالاتر قیمت در نمودار 12 ساعته، احتمال جهش به 6 دلار را نمی‌توان کنار گذاشت. الگوی صعودی در نمودارهای ریپل ابتدا 1.35 دلار و سپس 2.44 دلار و سپس جهش به سمت 6.39 دلار خواهد بود.XRP can make it to $6

آیا بازار برای یک حرکت صعودی آماده می‌شود؟

به طور کلی، قبل از افزایش یا کاهش قیمت، حجم انتقال زیاد و حرکت نهنگی در بازار اتفاق می‌افتد. قابل ذکر است که در حال حاضر انتقال‌های بزرگی از توکن XRP از صرافی‌ها به حساب‌ها انجام شده است. اطلاعات Whale Alert نشان می‌دهد که یک کیف پول ناشناس بیش از 205 میلیون توکن XRP به کیف پولش ارسال کرده است.

شاخص‌ها نشان می‌دهند که ریپل از ATH ( بالاترین قیمت تاریخ خود) فاصله دارد و اگر بتواند روند صعودی را آغاز کند می‌تواند به قیمت‌های بالایی برسد. البته این فقط یک خبر و تحلیل است و توصیه مالی یا سرمایه‌گذاری نیست.

نوشته پرواز ریپل به سوی ۶ دلار ممکن است؟ اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.