کد خبر : 105364
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 8:36

پرداخت با بیت کوین در گوگل پی

پرداخت با بیت کوین در گوگل پی

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشرشده در تاریخ ۸ اکتبر، بازار دارایی‌های دیجیتال بکت (Bakkt) وابسته به بورس بین قاره‌ای (ICE)، برای گسترش قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال با غول فناوری گوگل همکاری می‌کند. طی این همکاری، کارت اعتباری مجازی بکت که در ماه ژوئن راه‌اندازی شد، با سرویس پرداخت گوگل پی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشرشده در تاریخ ۸ اکتبر، بازار دارایی‌های دیجیتال بکت (Bakkt) وابسته به بورس بین قاره‌ای (ICE)، برای گسترش قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال با غول فناوری گوگل همکاری می‌کند.

طی این همکاری، کارت اعتباری مجازی بکت که در ماه ژوئن راه‌اندازی شد، با سرویس پرداخت گوگل پی (Google Pay) ادغام می‌شود.

به این ترتیب، کاربران بکت به زودی خواهند توانست با اضافه کردن کارت اعتباری خود به گوگل پی، از طریق این سرویس از بیت کوین برای خرید کالاها و پرداخت هزینه خدمات استفاده کنند. هنگام انجام این کار، ارزهای دیجیتال قبل از ورود به حساب گیرنده به ارز فیات تبدیل خواهند شد. بنابراین، کاربران می‌توانند از دارایی‌های دیجیتال برای خریدهای روزمره، چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه‌ها، استفاده کنند.

علاوه بر این، بکت اعلام کرده که از قابلیت‌های سرویس ابری گوگل (Google Cloud) نیز برای پیاده‌سازی ابزارهای تجزیه و تحلیل جدید با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و همچنین، ارائه خدمات خود به خرده‌فروشان و بازرگانان بزرگ آمریکایی استفاده خواهد کرد.

گوین مایکل (Gavin Michael)، مدیرعامل بکت، ادعا می‌کند که این همکاری موقعیت قدرتمند این شرکت در صنعت کریپتو را نشان می‌دهد:

این همکاری گواهی بر موقعیت قدرتمند بکت در بازار دارایی‌های دیجیتال است و مشتریان را قادر می‌سازد تا از دارایی‌های دیجیتالی خود به صورت آنی، ایمن و مطمئن استفاده کنند. علاوه بر این، همکاری با گوگل کلود ما را قادر می‌سازد تا به ساخت بهترین پلتفرم نوآورانه در کلاس خود بپردازیم که بدون شک می‌تواند نیاز میلیون‌ها کاربر را برآورده کند.

همکاری با گوگل تنها یکی از تلاش‌های اخیر بکت برای گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است. در ماه آگوست، این شرکت با رستوران زنجیره‌ای کویزنوس (Quiznos) همکاری کرد تا امکان پرداخت با استفاده از بیت کوین را در شعب منتخب کویزنوس فراهم کند.

این پلتفرم معاملاتی در ماه آوریل نیز از آغاز همکاری خود با شرکت کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای آمریکایی استارباکس (Starbucks) خبر داده بود.

نوشته پرداخت با بیت کوین در گوگل پی اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.