کد خبر : 179166
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 8:36

پای دوج و شیبا به بازار املاک رسید!

پای دوج و شیبا به بازار املاک رسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اولین صندوق سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات (REIT) که پیش‌تر پذیرش ارزهای دیجیتال برای سهام خود را شروع کرده بود، اکنون میم کوین‌های محبوب دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را نیز می‌پذیرد. به گزارش سایت کریپتوگلوب، این صندوق سرمایه‌گذاری که NOYACK Logistics Income یا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اولین صندوق سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات (REIT) که پیش‌تر پذیرش ارزهای دیجیتال برای سهام خود را شروع کرده بود، اکنون میم کوین‌های محبوب دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را نیز می‌پذیرد.

به گزارش سایت کریپتوگلوب، این صندوق سرمایه‌گذاری که NOYACK Logistics Income یا به اختصار NLI نام دارد، اکنون با همکاری شبکه پرداخت رمزارزی بیت پِی (BitPay)، ارزهای دیجیتال مختلفی را برای سهام خود می‌پذیرد که عبارتند از؛ رمزارزهای بزرگی همچون بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، بیت کوین کش (BCH)، رپد بیت کوین (WBTC)، رمزارزهای مبتنی بر میم مانند شیبا اینو و دوج کوین و همچنین، استیبل کوین‌های پیشرو مانند بایننس یواس‌دی (BUSD)، پکس دلار (USDP)، دای (DAI) و دلار جمینی (GUSD).

در همین راستا، استفان پیر (Stephen Pair)، مدیرعامل شرکت پرداخت بیت‌ پِی، می‌گوید: «این نمونه دیگری از پذیرش گسترده کریپتو است. پتانسیل این بازار برای ایجاد پل به دنیای فیزیکی بسیار زیاد است.» وی همچنین پیش‌بینی می‌کند که این شرکت، خرید و سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد دلاری با استفاده از ارزهای دیجیتال را در ۱۲ ماه آینده خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، اوایل ماه جاری، شرکت فرست انرژی (1st Energy) نیز شروع به پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال از طریق همکاری با بیت پِی کرد. این شرکت اکنون پرداخت‌ در قالب میم توکن‌های DOGE و SHIB را می‌پذیرد.

اخیراً اِی‌اِم‌سی (AMC)، بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای جهان نیز به لطف همکاری با بیت پِی، گزینه پرداخت با این دو ارز دیجیتال مبتنی بر میم را اضافه کرده است.

لازم به ذکر است که نرخ توکن‌سوزی شیبا اخیراً و پس از سوزاندن بیش از ۷۴۵ میلیون توکن SHIB تنها در ۲۴ ساعت، افزایش یافته است. این رقم، نرخ توکن‌سوزی SHIB را بیش از ۶،۷۰۰ درصد افزایش داد. سوزاندن شیبا با ارسال توکن‌های SHIB به آدرس‌های غیرقابل دسترس و در واقع، خارج کردن دائمی آنها از چرخه گردش انجام می‌شود.

نوشته پای دوج و شیبا به بازار املاک رسید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.