کد خبر : 215914
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 13:30
دیدگاه‌ها برای پالیگان در آستانه یک رشد انفجاری! تحلیلگران درباره آینده MATIC چه می‌گویند؟ بسته هستند

پالیگان در آستانه یک رشد انفجاری! تحلیلگران درباره آینده MATIC چه می‌گویند؟

پالیگان در آستانه یک رشد انفجاری! تحلیلگران درباره آینده MATIC چه می‌گویند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه پالیگان (MATIC) که یکی از ارزهای دیجیتال برتر بازار است و بین ۲۰ رمزارز برتر قرار دارد، هفته گذشته برای مدت کوتاهی از مرز ۱ دلار عبور کرد.علی، از تحلیلگران برتر بازار، ادعا کرده است که با توجه به نشانه‌های دیده شده برای متیک، این ارز دیجیتال افزایش قیمت چشمگیری در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پالیگان (MATIC) که یکی از ارزهای دیجیتال برتر بازار است و بین ۲۰ رمزارز برتر قرار دارد، هفته گذشته برای مدت کوتاهی از مرز ۱ دلار عبور کرد.
علی، از تحلیلگران برتر بازار، ادعا کرده است که با توجه به نشانه‌های دیده شده برای متیک، این ارز دیجیتال افزایش قیمت چشمگیری در بلندمدت خواهد داشت. او پیش‌بینی می‌کند که اگر قیمت متیک بالاتر از سطح مقاومت ۰.۹۶ دلاری بسته شود، در ماه آینده می‌توانیم شاهد انفجار ۹۰ درصدی آن باشیم.
متیک از زمان پیش‌بینی علی از این سطح پایین‌تر نیامده و در حال حاضر، با قیمت ۰.۹۷ دلار معامله می‌شود. در صورت درست بودن این تحلیل، قیمت MATIC به زودی به ۱.۷۳ دلار خواهد رسید.
جیک گاگین (Jake Gagain)، سرمایه‌گذار و تحلیلگر، از این هم فراتر رفته و پیش‌بینی می‌کند که قیمت متیک تا سال ۲۰۲۵ به ۹ دلار خواهد رسید.

افزایش ۳۰ درصدی قیمت متیک در بازه زمانی ماهانه، نظر فعالان بازار را به خود جلب کرده است و برخی از تحلیلگران نیز روند صعودی و افزایش‌ بیشتر را برای متیک متصور هستند.
این رشد اخیر با افزایش حجم معاملات درون زنجیره‌ای بلاکچین پالیگان همزمان بوده است. طبق داده‌های پلتفرم DefiLlama، حجم معاملات پالیگان نسبت به پایان ژانویه ۳۰۰ درصد افزایش داشته و به ۱۷۰ میلیون دلار رسیده است.
پالیگان همچنین در حوزه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) عملکرد خوبی داشته و در ۷ روز گذشته، حجم فروش NFTهای آن تقریبا ۶ میلیون دلار بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پالیگان در آستانه یک رشد انفجاری! تحلیلگران درباره آینده MATIC چه می‌گویند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.