کد خبر : 85687
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 9:37

ورود مسافر از مرزهای شرقی متوقف شد

ورود مسافر از مرزهای شرقی متوقف شد

به گزارش روز جمعه گمرک جمهوری اسلامی ایران، «سید روح اله لطیفی» در این خصوص توضیح داد: از روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه، ورود مسافران پاکستانی و از روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه، ورود مسافران افغانستا..

به گزارش روز جمعه گمرک جمهوری اسلامی ایران، «سید روح اله لطیفی» در این خصوص توضیح داد: از روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه، ورود مسافران پاکستانی و از روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه، ورود مسافران افغانستانی و سایر اتباع غیرایرانی از مرزهای شرقی به کشور متوقف شد.

وی اظهار داشت: از روز چهارشنبه ورود اتباع پاکستانی از مرزهای "میرجاوه" و "ریمدان" در استان سیستان و بلوچستان و از روز گذشته ورود مسافر افغانستانی از مرزهای "میلک" در استان سیستان و بلوچستان، "ماهیرود" در استان خراسان جنوبی و "دوغارون" در استان خراسان رضوی به کشور ممنوع شده و مسافران صرفا می توانند به کشور خود بازگردند.

به گزارش ایرنا، به تازگی سخنگوی گمرک اعلام کرد: با وجود اعلام محدودیت‌ها برای ورود و خروج مسافر به سمت پاکستان و هند و ابلاغ نشدن آن به نهادهای مستقر در مرز، هفتم اردیبهشت ماه ۱۹۲ مسافر از مرز میرجاوه و ریمدان تردد داشتند.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.