کد خبر : 145748
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 12:08

ورود شرکت معروف بازی‌سازی به بازار رمزارز

ورود شرکت معروف بازی‌سازی به بازار رمزارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت گیم‌ استاپ (GameStop)، یک شرکت خرده‌فروشی بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای سرگرمی آمریکایی، از طریق مشارکت با یک بازار دارایی‌های دیجیتال در شبکه اتریوم، وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شود. شرکت گیم‌ استاپ با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی جدید، اعلام کرد که با همکاری پروژه ایموتبل ایکس (Immutable X)، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت گیم‌ استاپ (GameStop)، یک شرکت خرده‌فروشی بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای سرگرمی آمریکایی، از طریق مشارکت با یک بازار دارایی‌های دیجیتال در شبکه اتریوم، وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شود.

شرکت گیم‌ استاپ با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی جدید، اعلام کرد که با همکاری پروژه ایموتبل ایکس (Immutable X)، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم بر بستر بلاکچین اتریوم، یک بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را ایجاد خواهد کرد. انتظار می‌رود این بازار اواخر سال جاری میلادی راه‌اندازی شود.

طی این همکاری، یک صندوق به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار در قالب ارز دیجیتال ایموتبل ایکس (IMX) برای شروع پروژه ایجاد خواهد شد و در صورت دستیابی به دستاوردهای خاص، امکان افزایش موجودی این صندوق تا سقف ۱۵۰ میلیون دلار هم برنامه‌ریزی شده است. موجودی این صندوق قرار است برای کمک‌ مالی به سازندگان توکن‌های NFT و توسعه‌دهندگان، استفاده شود.

شرکت گیم‌ استاپ اولین بار در ماه می سال گذشته از برنامه‌های خود برای ایجاد یک بازار NFT مبتنی بر اتریوم خبر داده بود، اگرچه در آن زمان هنوز همکاری را برای خود انتخاب نکرده بود.

خبر همکاری گیم‌ استاپ با ایموتبل ایکس باعث شد که قیمت ارز دیجیتال IMX سر به فلک بکشد. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این توکن از پایین‌ترین سطح هفت روزه خود در ۲٫۴۹ دلار، به ۴٫۱۳ دلار رسیده که رشد خیره‌کننده ۶۶ درصدی را نشان می‌دهد. البته در زمان انتشار این خبر، قیمت رمزارز IMX کمی اصلاح شده و در محدوده ۳ دلار قرار دارد.

نوشته ورود شرکت معروف بازی‌سازی به بازار رمزارز اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.