کد خبر : 104249
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 8:14

واگذاری سرخابی‌ها بدون اجازه مجلس خلاف قانون است/ دولت اجازه بگیرد

واگذاری سرخابی‌ها بدون اجازه مجلس خلاف قانون است/ دولت اجازه بگیرد

واگذاری سرخابی‌ها بدون اجازه مجلس خلاف قانون است/ دولت اجازه بگیرد عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با مجوز رسمی و مصوبه مجلس صورت گیرد و هرگونه واگذاری بدون مجوز نمایندگان ..

واگذاری سرخابی‌ها بدون اجازه مجلس خلاف قانون است/ دولت اجازه بگیرد

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با مجوز رسمی و مصوبه مجلس صورت گیرد و هرگونه واگذاری بدون مجوز نمایندگان ملت خلاف قانون است.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محسن فتحی با اشاره به نشست چند روز گذشته وزرای ورزش، اقتصاد و دادگستری با هیأت مدیره باشگاه استقلال و طرح مسائلی همچون خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: خصوصی‌سازی این دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار باید با رضایت کامل هواداران صورت گیرد.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش از تدوین و تصویب نظام جامع باشگاهداری، صحبت از واگذاری استقلال و پرسپولیس هم اشتباه است، افزود: در شرایطی که صورت‌های مالی میزان دارایی‌ها، درآمدها و هزینه‌های این دو باشگاه مشخص نیست، چطور می‌توان از خصوصی سازی صحبت به میان آورد.

یادداشت اقتصادی|پوست خربزه خصوصی‌سازی، زیر پای وزیر ورزش

وی با انتقاد از لایحه ارائه شده در زمینه نظام جامع باشگاهداری، این لایحه را بسیار ضعیف و فاقد کار هرگونه نگاه کارشناسانه‌ای دانست و گفت: پس از مدت‌ها انتظار شاهدیم که امروز لایحه‌ای به مجلس واصل شده که نیاز به بازنگری اساسی دارد و لایحه بسیار ضعیفی است.

فتحی اضافه کرد: این لایحه در صورت اصلاح و تصویب تمامی صورت‌های مالی، اموال و دارایی‌های باشگاه‌‎های بزرگ استقلال و پرسپولیس را شفاف می‌کند و می‌توان پس از اجرای نظام جامع باشگاهداری امیدوار به خصوصی سازی بود.

به گزارش خانه ملت، عضو فراکسیون ورزش مجلس با استناد به ماده 3 قانون سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، تاکید کرد: واگذاری استقلال و پرسپولیس باید با مجوز رسمی و مصوبه مجلس صورت گیرد و هرگونه واگذاری بدون مجوز نمایندگان ملت خلاف قانون است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.