کد خبر : 102099
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 8:48

واکنش صرافی سوشی سواپ به هک ۳ میلیون دلاری!

واکنش صرافی سوشی سواپ به هک ۳ میلیون دلاری!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیر ارشد اجرایی سوشی سواپ به وکیل خود دستور داده است اگر هکر مبلغ سرقتی را برنگرداند، پرونده شکایت را به FBI بفرستند. جوزف دلونگ (Joseph Delong)، افسر ارشد فناوری پلتفرم مالی غیرمتمرکز (دیفای) در سوشی سواپ، اعلام کرد که یک هکر، پلتفرم زنجیره تامین در سوشی سواپ (MISO) را به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر ارشد اجرایی سوشی سواپ به وکیل خود دستور داده است اگر هکر مبلغ سرقتی را برنگرداند، پرونده شکایت را به FBI بفرستند.

جوزف دلونگ (Joseph Delong)، افسر ارشد فناوری پلتفرم مالی غیرمتمرکز (دیفای) در سوشی سواپ، اعلام کرد که یک هکر، پلتفرم زنجیره تامین در سوشی سواپ (MISO) را به خطر انداخته است.

به گفته دلونگ، یک فرد ناشناس یک قطعه کد مخرب را به قسمت front end پلتفرم Miso تزریق و آدرس کیف پول حراجی را با آدرس کیف پول خودش جایگزین کرد و در نتیجه 865 توکن اتر به ارزش 3 میلیون دلار گرفت. این داده‌ها را می‌توان از طریق EtherScan تأیید کرد.

هکر از حراج توکن Jay Pegs Auto Mart سوءاستفاده کرد؛ این توکن یک پروژه NFT است که به حراج گذاشته شده بود.

مدیر ارشد سابق مهندسی نرم‌افزار در ConsenSys گفت که دیروز سخت‌ترین روز زندگی او در تمام عمرش بوده است و ادعا کرد که صرافی‌های بایننس و FTX برای پیگیری وجوه سرقت‌شده به اندازه کافی از او پشتیبانی نکرده‌اند.

او در توییتی بیان کرد:

ما ازFTX_Official وBinance خواسته‌ایم اطلاعات احراز هویت مهاجمان را به ما تحویل دهند، اما آنها در این زمان حساس، مقاومت کرده‌اند.
مهاجم با Yearn@ کار می‌کند و به پروژه‌های دیگر نیز رسیده است. من از شما می‌خواهم تا Front end سایت خود را برای جلوگیری از سوء استفاده بررسی کنید.

دلونگ ابراز کرد که در مورد این هک به فردی به نام Eratos توسعه‌دهنده بلاک چین و وب مشکوک است. این فرد هنوز به این اتهامات پاسخ نداده است.

ماه گذشته نیز، یک برنامه نویس امنیتی کلاه سفید به طور معجزه‌آسایی پروتکل سوشی سواپ را از یک هک بالقوه فاجعه‌بار 350 میلیون دلاری نجات داد. آن اشکال امنیتی هم در پلتفرم حراج MISO قرار داشت.

نوشته واکنش صرافی سوشی سواپ به هک ۳ میلیون دلاری! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.