کد خبر : 187486
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 11:00

وام گرفتن برای خرید بیت کوین

وام گرفتن برای خرید بیت کوین

زمان مطالعه: < 1 دقیقه ماکرواستراتژی (MacroStrategy)، شرکت زیرمجموعه غول هوش تجاری میکرواستراتژی (MicroStrategy)، قصد دارد با دریافت یک وام مدت‌دار به ارزش ۲۰۵ میلیون دلار از بانک سیلورگیت (Silvergate)، نسبت به خرید بیت کوین‌های بیشتر اقدام کند.مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی، خاطرنشان کرد که این وجوه به شرکت او این امکان را می‌دهد که جایگاه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ماکرواستراتژی (MacroStrategy)، شرکت زیرمجموعه غول هوش تجاری میکرواستراتژی (MicroStrategy)، قصد دارد با دریافت یک وام مدت‌دار به ارزش ۲۰۵ میلیون دلار از بانک سیلورگیت (Silvergate)، نسبت به خرید بیت کوین‌های بیشتر اقدام کند.
مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی، خاطرنشان کرد که این وجوه به شرکت او این امکان را می‌دهد که جایگاه خود را به عنوان سرمایه‌گذار سازمانی پیشرو در بیت کوین تثبیت کند. طبق گزارش‌ها، این غول هوش تجاری نزدیک به ۶ میلیارد دلار از این دارایی را در اختیار دارد.
بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشرشده در تاریخ ۲۹ مارس، بانک سیلورگیت این وام را از طریق برنامه SEN Leverage خود و با وثیقه بیت کوین، اعطا می‌کند. پروژه SEN Leverage بانک سیلورگیت که در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، یک وام‌دهنده با درجه سازمانی است که تاکنون، نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار وام را با وثیقه بیت کوین اعطا کرده است.
بانک سیلورگیت اخیراً با خرید پروژه شکست‌خورده دیم (Diem) فیس‌بوک، برنامه‌هایی را برای انتشار استیبل کوین خود منتشر کرد.

نوشته وام گرفتن برای خرید بیت کوین اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.