کد خبر : 194544
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 8:36

وارن بافت مقصر بالا نرفتن بیت کوین!

وارن بافت مقصر بالا نرفتن بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه چرا تا کنون بیت کوین به قیمت 100 هزار دلار نرسیده است؟پیتر تیل می‌گوید که وارن بافت و جیمی دیمون مقصر هستند.یکی از بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران پی پال (paypal)، پیتر تیل، برخی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران آمریکایی در کنفرانس بیت کوین سال 2022 را مورد انتقاد قرار داد و ادعا کرد که

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چرا تا کنون بیت کوین به قیمت 100 هزار دلار نرسیده است؟پیتر تیل می‌گوید که وارن بافت و جیمی دیمون مقصر هستند.
یکی از بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران پی پال (paypal)، پیتر تیل، برخی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران آمریکایی در کنفرانس بیت کوین سال 2022 را مورد انتقاد قرار داد و ادعا کرد که آنها در واقع مسئول شکست ارزهای دیجیتال پرچمدار در رسیدن به نقطه عطف صد هزار دلار هستند.
این کارآفرین جنجالی حوزه فناوری به طور خاص از وارن بافت، مدیر عامل شرکت برکشایر هاتاوی، انتقاد کرد و او را با عنوان «پدربزرگ جامعه ستیز» مورد انتقاد قرار داد. تیل همچنین جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان چیس و لری فینک، مدیرعامل بلک راک را مورد هدف قرار داد.
تیل معتقد است که غول‌های مالی ذکر شده با تمرکز بر سرمایه‌گذاری‌های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) سعی در آسیب رساندن به بیت کوین دارند. شایعاتی در این زمینه وجود داشت که بلک راک ((Blackrock در پی تصمیم تسلا برای توقف پرداخت بیت کوین به دلیل نگرانی‌های مربوط به آب و هوا اقدام به توقف تراکنش‌ها با بیت کوین کرده است.
این میلیاردر آلمانی-آمریکایی که به دلیل حمایت و پشتیبانی از جمهوری خواهان راست افراطی انتقادات زیادی را به خود جلب می‌کند، به جروم پاول، رئیس شورای عالی خزانه‌داری آمریکا نیز حمله کرد و به عنوان آخرین هشدار مدعی شد که باید به خاطر داشتن بیت کوین، “بسیار سپاسگزار” باشد.

نوشته وارن بافت مقصر بالا نرفتن بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.