کد خبر : 184198
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 7:57

هم ترازی ارزش طلا و بیت کوین!

هم ترازی ارزش طلا و بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه همان‌طور که می‌دانید، طلا برای سالیان طولانی به عنوان یک دارایی با ارزش در برابر تورم، جنگ یا هر چیز مشابه‌ دیگری به عنوان یک دارایی حفظ کننده ارزش تلقی ‌شده است. به گزارش وبسایت کوین تلگراف، حالا و در عصر جدید زندگی بشر، به نظر می‌رسد که قرار است تا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، طلا برای سالیان طولانی به عنوان یک دارایی با ارزش در برابر تورم، جنگ یا هر چیز مشابه‌ دیگری به عنوان یک دارایی حفظ کننده ارزش تلقی ‌شده است.

به گزارش وبسایت کوین تلگراف، حالا و در عصر جدید زندگی بشر، به نظر می‌رسد که قرار است تا بیت کوین این وظیفه را به دوش بکشد! نقش طلاگونه بیت کوین خصوصا در زمان جنگ روسیه و اوکراین به چشم آمد و مشخص شد.

معمولا افزایش قیمت طلا و هجوم سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در طلا، نشان‌دهنده اضطراب و عدم قطعیت سرمایه‌گذاران و حتی بازار‌های مالی است.

حالا نیز با توجه به گزارشات منتشر شده، از زمان شروع جنگ بین روسیه و اوکراین، حجم سرمایه‌ ورودی به بیت کوین و حتی اکوسیستم رمزارزها افزایش یافته است!

در این شرایط جنگی که تنش را بین کشور‌های جهان افزایش داده است، بیت کوین نه تنها ریزش نمی‌کند، بلکه افزایش قیمت نیز دارد!

جنگ پیش آمده بین اوکراین و روسیه به اقتصاد هر دو کشور آسیب زیادی وارد کرده است. شهروندان روسی تحت شدیدترین تحریم‌های مالی قرار گرفته‌اند و سرمایه‌هایشان در بسیاری از کشور‌های غربی بلوکه شده است.

همچنین ارزش واحد پول محلی روسیه و اوکراین نیز کاهش داشته است، این درحالی است که بیت کوین به دلیل ذات غیرمتمرکز بودنش، نه تحریم شده و نه دسترسی آن کم شده است. حتی ارزش بیت کوین بیشتر نیز شده است!

یکبار دیگر نیز این اتفاق برای بیت کوین افتاده بود! همه‌گیری کرونا نیز باعث شده بوده تا وضعیت اقتصادی جهان به‌هم بریزد و همین مسئله نیز باعث شد تا سرمایه‌گذاران برای حفظ ارزش دارایی‌های خود هم که شده، به سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها روی بیاورند.

همه‌گیری کرونا باعث شد تا توجه سرمایه‌گذاران به بیت کوین جذب شود! زیرا در آن زمان اکثر سهام‌ها ریزش داشتند و نتوانستند در مقابل کرونا دوام بیاورند و این درحالی بود که بیت کوین توانست در همان بازه زمانی یک سقف تاریخی نیز ثبت کند!

همان‌طور که گفته شد، اکنون دیگر بیت کوین و مزایای آن به صورت علنی برای سرمایه‌گذاران روشن شده است و می‌توان به عنوان طلای جدید روی آن حساب کرد!

نوشته هم ترازی ارزش طلا و بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.