کد خبر : 143275
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 8:44

هجوم نهنگ‌ها به سمت کاردانو

هجوم نهنگ‌ها به سمت کاردانو

زمان مطالعه: 2 دقیقه داده‌های جدید منتشر شده توسط پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های بزرگ کاردانو با موجودی ۱۰ هزار تا یک میلیون ADA، از اواسط دسامبر ۲۰۲۱ تاکنون ۱۵ هزار درصد افزایش یافته است. به گزارش سنتیمنت، در این بازه زمانی تقریباً ۳،۹۰۰ کیف پول با این مشخصات به شبکه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های جدید منتشر شده توسط پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌های بزرگ کاردانو با موجودی ۱۰ هزار تا یک میلیون ADA، از اواسط دسامبر ۲۰۲۱ تاکنون ۱۵ هزار درصد افزایش یافته است.

به گزارش سنتیمنت، در این بازه زمانی تقریباً ۳،۹۰۰ کیف پول با این مشخصات به شبکه کاردانو ملحق شده‌اند.

علاوه بر این، به گفته شرکت IOHK، توسعه‌دهنده اکوسیستم کاردانو، به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای بهینه‌سازی شبکه کاردانو، قرار است اندازه بلاک این بلاکچین ۱۱ درصد بیشتر شود و از اندازه فعلی ۷۲ کیلوبایت(KB) به ۸۰ کیلوبایت(KB) برسد. این بدان معناست که بلاک‌های کاردانو خواهند توانست تراکنش‌های بیشتری را انجام دهند.

در این میان، ساندی سواپ (SundaeSwap)، اولین صرافی غیرمتمرکز (DEX) راه‌اندازی شده بر بستر کاردانو، در اولین هفته فعالیت خود، ۷۱٫۶۹ میلیون دلار ارزش کل دارایی قفل شده (TVL) و بیش از ۳۰۰ استخر معاملاتی فعال را به ثبت رساند.

به گفته شرکت IOHK، انتظار می‌رود برخی از برنامه‌های کاربردی مانند میلکومدا (Milkomeda) نیز در هفته‌های آینده معرفی شوند. میلکومدا یک راه‌حل لایه دوم است که با هدف ارائه قابلیت‌های ماشین مجازی اتریوم (EVM) در سایر بلاکچین‌ها طراحی می‌شود. این راه‌حل همچنین قادر به استقرار سایدچین‌های جدید برای هدف قرار دادن زبان‌های قرارداد هوشمند خواهد بود.

پرایس اکشن کاردانو

همان‌طور که قبلا هم گزارش شد، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که هولدرهای بزرگ کاردانو در هفته‌های اخیر به طور فعال در حال انباشت ADA بوده‌اند و ذخایر خود را با انباشت ۵۳٫۶ میلیون دلار کاردانو، بیش از دو برابر کرده‌اند.

به گزارش پلتفرم اینتودبلاک (Intotheblock)، مدل قیمت IOMAP برای کاردانو نشان می‌دهد که ۳۴۱،۵۰۰ آدرس ۷٫۶۵ میلیارد دلار ADA را با قیمت متوسط ​​۱ دلار خریداری کرده‌اند. بنابراین، می‌توان سطح ۱ دلار را به عنوان یک سطح حمایتی قابل‌توجه برای کاردانو در نظر گرفت. به گفته Intotheblock، چنین تقاضای بالایی می‌تواند قدرت جلوگیری از افت بیشتر قیمت ADA را داشته باشد.

در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال ADA با قیمت ۱٫۰۷ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، ۱٫۳۴ درصد رشد دارد.

نوشته هجوم نهنگ‌ها به سمت کاردانو اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.