کد خبر : 191520
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 11:26

نگران اصلاحات جزئی کاردانو نباشید!

نگران اصلاحات جزئی کاردانو نباشید!

زمان مطالعه: 3 دقیقه سال ۲۰۲۲، تا به این‌جا سال بسیار خوبی برای کاردانو بوده است. داده‌ها نشان می‌دهند که ارزش کل دارایی‌های قفل شده در بلاکچین کاردانو، در عرض چند هفته نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته و انتظار می‌رود با راه‌اندازی راه‌حل‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز جدید بر بستر کاردانو، این رقم حتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سال ۲۰۲۲، تا به این‌جا سال بسیار خوبی برای کاردانو بوده است. داده‌ها نشان می‌دهند که ارزش کل دارایی‌های قفل شده در بلاکچین کاردانو، در عرض چند هفته نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته و انتظار می‌رود با راه‌اندازی راه‌حل‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز جدید بر بستر کاردانو، این رقم حتی بیشتر هم شود.

به گزارش‌ سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، پروژه‌های بسیاری برای راه‌اندازی در شبکه کاردانو طی سه تا شش ماه آینده برنامه‌ریزی شده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به استیبل کوین‌ها، دارایی‌های رپد شده، صرافی‌های غیرمتمرکز جدید و غیره، اشاره کرد. در این میان، تیم کاردانو نیز به طور مداوم بر روی افزایش توان عملیاتی این شبکه کار می‌کند.

از لحاظ تکنیکال نیز، ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در حال حاضر در موقعیت خوبی قرار دارد.

cardano-ada-sell-signals
نمودار روزانه ADA/USDT به همراه شاخص‌های تکنیکال.

در زمان انتشار این خبر، کاردانو در محدوده ۱٫۲ دلار معامله می‌شود که حدود ۳٫۷ درصد رشد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته و ۱٫۵ درصد رشد طی یک هفته اخیر دارد.

علاوه بر این، هولدرهای ADA نیز در موقعیت خوبی قرار دارند و طی رالی اخیر، سود معقولی را کسب کرده‌اند. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Santiment، سود/زیان واقعی شبکه حدود ۱۴۶ هزار دلار است که علی‌رغم افت ۷۵ درصدی این رمزارز از اوج تاریخی خود، نشان‌دهنده یک بازار سالم برای آن است.

cardano-ada-sell-signals
سود/زیان تحقق یافته شبکه کاردانو.

در این میان، شاخص شبکه‌های اجتماعی کاردانو نیز در تلاش است تا از پایین‌ترین سطح خود در یک هفته و نیم گذشته بهبود یابد، که نشان‌دهنده گفتگوهای آنلاین بیشتر در مورد این رمزارز است. این موضوع را می‌توان به انبوهی از محصولات جدید که قرار است بر بستر این شبکه راه‌اندازی شوند، نسبت داد.

cardano-ada-sell-signals
نمودار قیمت کاردانو همراه با شاخص شبکه‌های اجتماعی.

در این میان اما، لازم به ذکر است که همه چیز به نفع گاوها نیست. داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم Santiment در چند روز گذشته سیگنال‌های فروش را نشان داده‌اند که بزرگترین و بیشترین آن، روز گذشته ۳ آوریل مشاهده شد. این موضوع باعث ایجاد ترس از افت عملکرد این رمزارز در کوتاه مدت شده است.

با این حال، به طور کلی، اوضاع برای کاردانو نسبتاً صعودی به نظر می‌رسد. به گفته تحلیلگران، پس از سقوط چشمگیر این رمزارز از اوج تاریخی خود، این اصلاحات جزئی و کوچک قابل انتظار هستند و تأثیری بر روند کلی و صعودی کاردانو نمی‌گذارند.

نوشته نگران اصلاحات جزئی کاردانو نباشید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.