کد خبر : 128042
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 11:37

نگرانی تحلیل‌گر معروف از روند قیمت بیت کوین!

نگرانی تحلیل‌گر معروف از روند قیمت بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پیتر برانت (Peter Brandt)، تحلیل‌گر و معامله‌گر کهنه‌کار، هشدار داده که بیت کوین (BTC) از روند پیشروی سهمی‌وار خود خارج شده است. پس از افت شدید قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، ارز دیجیتال برتر جهان در زمان انتشار این خبر با قیمت ۴۲،۱۰۰ دلار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیتر برانت (Peter Brandt)، تحلیل‌گر و معامله‌گر کهنه‌کار، هشدار داده که بیت کوین (BTC) از روند پیشروی سهمی‌وار خود خارج شده است.

پس از افت شدید قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، ارز دیجیتال برتر جهان در زمان انتشار این خبر با قیمت ۴۲،۱۰۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به قیمت یک ماه قبل، بیش از ۱۷ درصد افت داشته است.

btc-parabolic-advance
نمودار کندل هفتگی قیمت بیت کوین.

برانت که بیشتر به خاطر پیش‌بینی بازار نزولی در سال ۲۰۱۸ میلادی شناخته می‌شود، پیش‌تر گفته بود که نقض پیشروی سهموی معمولاً منجر به بیش از ۸۰ درصد کاهش قیمت می‌شود.

با توجه به قیمت‌های فعلی، چنین کاهشی می‌تواند قیمت بیت کوین را تا محدوده ۸،۳۴۰ دلار پایین بیاورد.

این معامله‌گر کهنه‌کار همچنین نسبت به اظهارات جف راس (Jeff Ross)، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری Vailshire Capital، واکنش نشان داد. راس اخیراً در توییتر گفته بود که هولدرهای بلندمدت بیت کوین ممکن است فرصت‌های بیشتری برای خرید بیت کوین ارزان در ماه‌های آینده داشته باشند.

با این حال، برانت با هشدار به معامله‌گران بیت ‌کوین، می‌گوید که او هرگز سرمایه خود را به معاملات زیان‌ده اضافه نمی‌کند:

به یاد می‌آورم در سال ۱۹۸۰، پس از اینکه نقره به اوج ۵۰ دلاری رسید، مردم همین را در مورد نقره می‌گفتند. سپس، (نقره) به ۳٫۶۵ دلار سقوط کرد و به مدت ۲۴ سال افزایشی نداشت. نمی‌گویم برای بیت ‌کوین هم همین اتفاق می‌افتد، اما یک قانون مقدس معاملاتی که من استفاده می‌کنم، این است که هرگز به معاملات زیان‌ده اضافه نکنم.

نوشته نگرانی تحلیل‌گر معروف از روند قیمت بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.