کد خبر : 108625
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 11:03

نهنگ ها ۵۹ هزار بیت کوین دیگر خریدند!

نهنگ ها ۵۹ هزار بیت کوین دیگر خریدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس اخبار منتشر شده، نهنگ‌ها 29 درصد از عرضه کل بیت کوین، معادل 59 هزار کوین را در یک هفته به دلیل کاهش قیمت این رمزارز، خریداری کرده‌اند. اکنون بیش از یک هفته است که قیمت بیت کوین زیر 60000 دلار است و این شرایط به برخی نهنگ‌ها فرصت جمع‌آوری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس اخبار منتشر شده، نهنگ‌ها 29 درصد از عرضه کل بیت کوین، معادل 59 هزار کوین را در یک هفته به دلیل کاهش قیمت این رمزارز، خریداری کرده‌اند.

اکنون بیش از یک هفته است که قیمت بیت کوین زیر 60000 دلار است و این شرایط به برخی نهنگ‌ها فرصت جمع‌آوری تعداد بیشتری از این ارز دیجیتال را داده است. داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بلندمدت و نهنگ‌ها تنها در یک هفته 0.29 درصد از کل عرضه را خریداری کرده‌اند.

بیت کوین از زمان رسیدن به اوج خود، 69000 دلار در 10 نوامبر، قیمتش در حال کاهش بوده و تقریباً 20 درصد از ارزش خود را از دست داده و تنها یک هفته بعد به زیر 56000 دلار رسیده است. در حالی که این کاهش شدید قیمت در یک دوره نسبتاً کوتاه می‌تواند سرمایه‌گذاران ضعیف را متضرر کند، اما در مورد سرمایه‌گذاران بلندمدت (LTH) و نهنگ‌ها چنین نیست.

همان‌طور که توسط شرکت تحلیلی Santiment بیان شده است، گروه دوم، که معمولاً سرمایه‌گذاران با دارایی بین 100 تا 10000 بیت کوین هستند، برای خرید این رمزارز اقدام کرده‌اند. آن‌ها از این فرصت برای خرید بیت‌کوین با نرخ‌های ارزان‌تر (در مقایسه با 15 روز پیش) استفاده کرده‌اند و تنها در یک هفته حدود 59000 کوین جمع‌آوری کرده‌اند؛ همان دوره هفت روزه که در آن قیمت بیت‌کوین زیر 60000 دلار باقی ماند.

برخی از این خریدها به احتمال زیاد از سوی دسته سوم نهنگ‌های بزرگ انجام شده است. این نهاد ناشناس در یازده روز تقریباً 375 میلیون دلار BTC خریداری کرد. بر اساس تصویر زیر، زمانی که افزایش قیمت زیادی برای بیت کوین در پیش است، تمایل نهنگ‌ها برای خرید بیت کوین هم بیشتر می‌شود. دقیقاً مشابه با شرایطی که در اوایل ژوئیه و سپتامبر شاهدش بودیم.whales-buy-bitcoin

همان‌طور که CryptoPotato اخیراً بیان کرده است، تعداد بیت کوین‌های خارج شده از صرافی‌ها افزایش پیدا کرده است و بیش از 23000 کوین به کیف پول‌های سرد منتقل شده‌اند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران بلندمدت نیز از فروش عمده BTC خود در طول اصلاحات خودداری کرده‌اند. داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که آن‌ها در طول یک ماه پس از رسیدن به 13.5 میلیون بیت‌کوین، دارایی‌های خود را تنها 0.7 درصد کاهش داده‌اند.

نوشته نهنگ ها ۵۹ هزار بیت کوین دیگر خریدند! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.