کد خبر : 143039
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 11:59

نهنگ‌ها شیبا می‌بلعند!

نهنگ‌ها شیبا می‌بلعند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به دنبال صعود چند روز اخیر بازار رمزارز‌ها، نهنگ‌های شیبا در حال خرید و نگه‌داری مقدار بیشتری از این توکن هستند! مقدار توکن‌های نگه‌داری شده توسط نهنگ‌های این توکن در چند روز اخیر حدود 100 میلیون دلار بیشتر شده است. بر اساس اطلاعات سایت WhaleStats ارزش بازار شیبا اینو، در 24

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال صعود چند روز اخیر بازار رمزارز‌ها، نهنگ‌های شیبا در حال خرید و نگه‌داری مقدار بیشتری از این توکن هستند! مقدار توکن‌های نگه‌داری شده توسط نهنگ‌های این توکن در چند روز اخیر حدود 100 میلیون دلار بیشتر شده است.

بر اساس اطلاعات سایت WhaleStats ارزش بازار شیبا اینو، در 24 ساعت گذشته حدود 100 میلیون دلار افزایش یافته، ولی با این حال توکن صرافی FTX یعنی همان FTT مقام اول بیشترین توکن‌های نگه‌داری شده توسط نهنگ‌های شبکه اتریوم را دارد.

با توجه به خبر مثبتی که در خصوص راه‌اندازی Shiba Inu Metaverse توسط تیم توسعه‌دهنده این اکوسیستم منتشر شد، ارزش توکن این رمزارز با رشد خوبی مواجه شد.

تقریبا دو هفته پیش بود که توکن شیبا جایگاه خود در برابر توکن FTT را از لحاظ معیار هولد نهنگ‌های شبکه اتریوم از دست داده بود و در حال حاضر نیز توکن شیبا با 200 میلیون دلار کمتر و پس از توکن FTT در مقام دوم قرار دارد.

اگرچه توکن شیبا در حال حاضر در مقام دوم قرار دارد، ولی در صورتی که این توکن حدود 15 درصد رشد قیمتی را تجربه کند، دوباره می‌تواند به مقام اول بازگردد.

در حال حاضر و با توجه به وضعیت بازار، بسیاری از نهنگ‌های بازار توکن‌های شیب خود را فروخته‌اند که همین موضوع باعث ریزش قیمت این رمزارز شد. با بهتر شدن شرایط و صعودی شدن روند بازار، این نهنگ‌ها دوباره اقدام به خرید این رمزارز خواهند کرد و قیمت این توکن را به سقف‌های بالاتری خواهند کشاند.

نوشته نهنگ‌ها شیبا می‌بلعند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.