کد خبر : 149627
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 13:16

نماینده مجلس: خرید رمزارزها خطرناک است

نماینده مجلس: خرید رمزارزها خطرناک است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه در مصاحبه‌ای در صدا وسیما، دکتر غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه آیا خرید و فروش رمزارزها توصیه می‌شود؟ حوزه رمزارزها را بسیار خطرناک و پرریسک خواند. دکتر غلامرضا مرحبا بیان کرد: آن چیزی که در کشور ما وجود دارد این است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در مصاحبه‌ای در صدا وسیما، دکتر غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه آیا خرید و فروش رمزارزها توصیه می‌شود؟ حوزه رمزارزها را بسیار خطرناک و پرریسک خواند.

دکتر غلامرضا مرحبا بیان کرد: آن چیزی که در کشور ما وجود دارد این است که هنوز قانون جامعی برای تولید، نگهداری و تبادل رمزارزها نداریم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت با توجه به این که قانون جامعی برای حوزه رمزارزها و نحوه برخورد با مشکلات احتمالی آن نداریم ورود به حوزه رمزارزها ریسک و خطر زیادی دارد. اگر هنگام خرید و فروش برای مردم اتفاقی بیفتد و مورد کلاهبرداری قرار بگیرند، محمل قانونی برای استیفای حقوق افراد به آن صورت که برای سایر حوزه‌های تجاری وجود دارد، نداریم.

وی بیان کرد: بسیاری از صرافی‌ها و فروشندگان ماینر خارج از نظارت قانون کار می‌کنند در نتیجه ریسک بالایی دارند.

نماینده مجلس عنوان کرد که من به عنوان کارشناس اقتصادی اعلام می‌کنم که این عرصه حوزه بسیار خطرناک و پر ریسک است. احتمال صدمه دیدن اموال مردم بسیار بالاست. لذا اگر مردم می‌خواهند به این حوزه وارد شوند فقط به صرافی‌هایی که تحت نظارت قانون هستند مراجعه کنند.

نوشته نماینده مجلس: خرید رمزارزها خطرناک است اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.