کد خبر : 107156
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 10:44

نقشه و آمار پراکندگی ماینرها در ایران!

نقشه و آمار پراکندگی ماینرها در ایران!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت توانیر گزارشی در اختیار اقتصاد آنلاین قرار داده که بر اساس آن در هفته گذشته، تعداد 14 مرکز غیر مجاز استخراج رمزارز در کشور شناسایی شده و تهران در این میان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. در گزارش اختصاصی اقتصاد آنلاین آمده که از 14 مرکز، 227

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت توانیر گزارشی در اختیار اقتصاد آنلاین قرار داده که بر اساس آن در هفته گذشته، تعداد 14 مرکز غیر مجاز استخراج رمزارز در کشور شناسایی شده و تهران در این میان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

در گزارش اختصاصی اقتصاد آنلاین آمده که از 14 مرکز، 227 دستگاه ماینر کشف شده است که ظرفیت برق مصرفی این دستگاه‌ها 477 کیلو وات برآورد می‌شود.

آمار شرکت توانیر نشان می‌دهد که تهران با 22 درصد بیشترین مراکز کشف شده را به خود اختصاص داده و قرمز ترین استان کشور از این لحاظ به شمار می‌رود.

بعد از تهران، آذربایجان شرقی و اصفهان هر کدام با 14 درصد، خوزستان 11 درصد، البرز با 8 و فارس، خراسان رضوی و مرکزی هر کدام با 6 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

Miners distribution in iran

بر اساس این گزارش، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق پیش‌تر اعلام کرده بود که صنعت برق از این کسب‌وکار نوین به شرط اخذ مجوزهای لازم حمایت خواهد کرد.

رجبی بیان کرد یکی از اقداماتی که دارندگان مراکز استخراج رمزارز می‌توانند انجام دهند این است که انرژی مورد نیاز خود را از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کنند، او در ادامه گفت:

مراکز استخراج رمزارز برای این کار می‌توانند نسبت به احداث نیروگاه‌های مختلف انرژی‌های تجدیدپذیر مثل نیروگاه بادی، خورشیدی و برق آبی کوچک اقدام کنند.

Miners distribution in iran

نوشته نقشه و آمار پراکندگی ماینرها در ایران! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.