کد خبر : 159127
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 11:52

نظر چارلز هاسکینسون در مورد رازهای کاردانو!

نظر چارلز هاسکینسون در مورد رازهای کاردانو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه چارلز هاسکینسون، مدیرعامل Input Output، در یک وبینار به بررسی تفاوت‌های کلیدی بین پروژه‌های Theranos و Cardano پرداخت. زمانی که پیرامون شباهت پرونده ترانوس و فعالیت‌های کاردانو سوالی پرسیده شد، این مهندس بلاکچین پاسخی کوتاه و شفاف ارائه کرد. هاسکینوسون گفت: ما هیچ رازی نداریم. شرکت Input Output متولی مدیریت و

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل Input Output، در یک وبینار به بررسی تفاوت‌های کلیدی بین پروژه‌های Theranos و Cardano پرداخت. زمانی که پیرامون شباهت پرونده ترانوس و فعالیت‌های کاردانو سوالی پرسیده شد، این مهندس بلاکچین پاسخی کوتاه و شفاف ارائه کرد. هاسکینوسون گفت:

ما هیچ رازی نداریم.

شرکت Input Output متولی مدیریت و توسعه شبکه کاردانو است.

به گزارش سایت یو تودِی، خالق Cardano ادعا می‌کند که شکست بزرگ شرکت بیوتکنولوژی ترانوس نمونه‌ای عالی برای پیش‌بینی سرنوشت پروژه‌هایی غیرشفاف با اهداف شگفت‌انگیز است. هاسکینسون می‌گوید که این شرکت مانورهای تبلیغاتی زیادی برای ظهور «استیو جابز زن» اجرا کرده است اما یک پروژه واقعی و کارآمد نیازی به ژنرال یا رهبری کاریزماتیک ندارد. او در ادامه صحبت‌هایش گفته است:

هر کسی در دنیا می‌تواند کاردانو را فورک کند. هر شخصی قادر است برنامه‌های توسعه ما را بخواند و فرایندهای فنی ما را اجرا کند؛ همان طور که پروتکل Mina و Polkadot از برخی از نتایج ما برای امور فنی استفاده کردند. در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر من کلاهبردار باشم، اجازه نمی‌دهم مردم ببینند پشت پرده چه چیزی وجود دارد. من تمام ابعاد فناوری و فرایندها را در دسترس همه قرار دادم؛ چون هیچ موضوع عجیب و رازی در این بین وجود ندارد.

ترانوس، پدیده سال‌های گذشته سیلیکون‌ولی، درست زمانی که 9 میلیارد دلار ارزش داشت از بین رفت. پس از این که معلوم شد دستگاه‌های آزمایش خون این شرکت هیچ کاربردی نداشته‌اند، اثری از شرکت ترانوس باقی نماند. دفاعیات الیزابت هولمز، بنیانگذار این شرکت نیز نتوانست هیئت منصفه دادگاه را قانع کند. این زن میلیارد به اتهامات متعددی مجرم شناخته شد و قرار بود حکم او در 26 سپتامبر صادر شود. می‌توان اذعان کرد پرونده جنجالی شرکت Theranos تفکیک کلاهبرداران از رویاپردازان را سخت‌تر کرده است.

منتقدان شبکه کاردانو ادعا می‌کنند که فناوری‌های این شرکت شبیه به آزمایش‌های خون Theranos است. در واقع این افراد کاردانو را به ارائه تبلیغاتی غیرواقعی و ایجاد جوهای روانی و هیجانی متهم می‌کنند.

افزایش قیمت محصولات در صنعت ارزهای دیجیتال غیرمعمول نیست. در مقایسه با روند رشد شرکت‌های سیلیکون‌ولی، افزایش قیمت و مسیر طی شده توسط پروژه‌های کریپتو بسیار امیدوارکننده است. مورد Theranos نشان می‌دهد که شرکت‌های جاه‌طلب ارز دیجیتال باید بین ایجاد خوش‌بینی در ذهن کاربران و ارائه واقعیت به مخاطبان به تعادل مناسبی دست یابند.

در حالی که پرونده الیزابت هولمز ممکن است به یک نقطه عطف تاریخی برای داستان‌های کلاهبرداری در حوزه فناوری تبدیل شود اما شاید چنین اتفاقاتی سبب پاسخگویی بیشتر شرکت‌ها نسبت به سوالات و ابهامات کاربران و سرمایه‌گذاران شود.

نوشته نظر چارلز هاسکینسون در مورد رازهای کاردانو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.