کد خبر : 121344
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 12:38

نظر معاون شرکت علی بابا در مورد بازار ارز دیجیتال!

نظر معاون شرکت علی بابا در مورد بازار ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه جو تسای (Joe Tsai)، معاون اجرایی گروه علی بابا، اعتراف کرده که طرفدار ارزهای دیجیتال است. کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار حوزه بلاکچین و رمزارزها در چین، اخیراً توییتی را از تسای به اشتراک گذاشته که گفته است کریپتو را دوست دارد. جدای از آن، تسای مالک تیم بروکلین نتس، یکی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جو تسای (Joe Tsai)، معاون اجرایی گروه علی بابا، اعتراف کرده که طرفدار ارزهای دیجیتال است.

کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار حوزه بلاکچین و رمزارزها در چین، اخیراً توییتی را از تسای به اشتراک گذاشته که گفته است کریپتو را دوست دارد.

جدای از آن، تسای مالک تیم بروکلین نتس، یکی از تیم‌های حاضر در اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا نیز هست. در این میان، کوین دورانت (Kevin Durant)، فوق ستاره بروکلین نتس، سرمایه‌گذار کوین بیس و سفیر برند این صرافی رمزارزی بزرگ است. دورانت و شرکتش Thirty-Five Ventures قراردادی چندساله با کوین بیس امضا کرده تا خدمات این صرافی آمریکایی را تبلیغ کند.

علی‌رغم ترجیح شخصی تسای و علاقه او به ارزهای دیجیتال، غول تجارت الکترونیک علی بابا امسال اجرای یک سیاست ضدکریپتویی را آغاز کرد. این موضوع تا حد زیادی به این دلیل است که علی ‌بابا در چین مستقر بوده و فعالیت‌های آن باید با قوانین مربوط به ممنوعیت صنعت ارزهای دیجیتال و ماینینگ رمزارزها در چین، مطابقت داشته باشد.

به همین دلیل، گروه علی بابا نیز در ماه سپتامبر سال جاری اعلام کرد که فروش ریگ‌های استخراج ارز دیجیتال را ممنوع کرده است. این غول تجارت الکترونیک همچنین استفاده از تمامی ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را در پلتفرم‌های خود ممنوع اعلام کرده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده که فروش هرگونه کتابچه آموزشی و راهنمای مربوط به صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف کرده است. در واقع، علی بابا برای ادامه فعالیت خود در کشور چین مجبور شد این محدودیت‌های شدید را بر کریپتو اعمال کند.

نوشته نظر معاون شرکت علی بابا در مورد بازار ارز دیجیتال! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.