کد خبر : 106852
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 13:30

نحوه درخواست پشتیبانی و تیکت زدن به صرافی بایننس

نحوه درخواست پشتیبانی و تیکت زدن به صرافی بایننس

زمان مطالعه: 3 دقیقه مقدمه بایننس یکی از بهترین صرافی های آنلاین است که کاربران ایرانی زیادی هم از خدمات آن استفاده می‌کنند. گرچه به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، احراز هویت و ثبت نام در این صرافی با مشکلات زیادی همراه است؛ اما برخی استفاده از صرافی‎های خارجی را به ایرانی ترجیح می‌دهند. اگر شما

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مقدمه

بایننس یکی از بهترین صرافی های آنلاین است که کاربران ایرانی زیادی هم از خدمات آن استفاده می‌کنند. گرچه به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، احراز هویت و ثبت نام در این صرافی با مشکلات زیادی همراه است؛ اما برخی استفاده از صرافی‎های خارجی را به ایرانی ترجیح می‌دهند. اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که هنگام کار با صرافی بایننس دچار مشکل شده‌اید، برای آشنایی با نحوه تیکت زدن به بایننس در این مطلب همراه ما باشید.

پشتیبانی سایت بایننس

قبل از پرداختن به نحوه تیکت زدن به صرافی بایننس (Binance) بهتر است با بخش پشتیبانی سایت بایننس و قسمت‌های مختلف این بخش، آشنا شوید.طریقه تیکت زدن به صرافی بایننس

برای ثبت درخواست پشتیبانی، باید به این صفحه وارد شوید: binance.com/en/support-center

شما می‌توانید از طریق منوی اصلی Support هم به این صفحه دسترسی پیدا کنید. بعد از ورود به بخش پشتیبانی، با بخش‌های مختلف روبه‌رو خواهید شد:

  1. قسمت اول، بخش FAQ یا همان سؤالات متداول است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت تیکت، سؤال و جواب‌های این بخش را مطالعه کنید؛ زیرا به احتمال زیاد پاسخ سؤال خود را در این بخش پیدا خواهید کرد.
  2. بخش Self-Service مربوط به خدمات اتوماتیک صرافی بایننس است که کاربران می‌توانند از طریق مراجعه به این بخش، برخی مشکلات خود مانند فراموش کردن رمز عبور بایننس (Reset password)، فراموش کردن کد دو مرحله ای ( کد گوگل آتنتیکیتور) و خدماتی از این قبیل را پیگیری کنند.
  3. بخش Announcement مربوط به اطلاع رسانی بایننس در خصوص آخرین خبرهای بایننس، آخرین تغییرات بایننس، لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید در بایننس ، آخرین و جدیدترین ایردراپ ها و … است.

همچنین ببینید: قوانین جدید احراز هویت صرافی بایننس

نحوه ثبت درخواست و تیکت زدن در صرافی بایننس

برای ثبت درخواست جدید و تیکت زدن در صرافی بایننس روی لینک کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه، صفحه‌ای مشابه با عکس زیر نمایش داده می‌شود:روش تیکت زدن به بایننس

در کادر زردرنگ، توضیح داده شده است که قبل از ثبت درخواست، می‌توانید به بخش سؤالات متداول مراجعه کنید. در صورتی‌ که موفق به یافتن پاسخ سؤال خود نشدید، درخواست جدید خود را برای تیم پشتیبانی بایننس ارسال کنید.

برای ثبت درخواست، ابتدا باید از طریق منوی کشویی، زیر Please select your issue below، موضوع مشکل خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، ما گزنیه Crypto Deposit را انتخاب می‌کنیم.

در صفحه بعد، باید اطلاعات مربوط به مشکل خود را از قبیل اسم ارز دیجیتال، آیدی تراکنش، آدرس تراکنش و … وارد کنید. توجه داشته باشید که به موارد ستاره‌دار باید حتماً پاسخ دهید.نحوه تیکت زدن به بایننس

برای توضیح هرچه بهتر مشکل، می‌توانید از خطای بایننس اسکرین‌شات بگیرید و از طریق بخش Attachment در اختیار تیم پشتیبانی قرار دهید.

پاسخ سؤال شما، از طریق ایمیلی که در صرافی ثبت کرده‌اید، در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سخن پایانی

در این مطلب روش تیکت زدن به صرافی بایننس را به شما عزیزان آموزش دادیم. بهتر است قبل از ثبت درخواست در این صرافی، ابتدا بخش سؤالات متداول را بررسی کنید. این احتمال وجود دارد که مشکل فعلی شما، مشکل قبلی شخص دیگری بوده باشد و تیم پشتیبانی راه‌حل رفع آن را در سایت قرار داده باشد.

همچنین ببینید: نحوه فعال کردن مجدد اکانت بایننس

نوشته نحوه درخواست پشتیبانی و تیکت زدن به صرافی بایننس اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.